Mijn partner en ik (39 en 30 jaar) zijn op zoek naar mensen die ervaring hebben met het beheer van een camping via vacansoleil of een andere aanbieder van verhuur mogelijkheden op een camping.
We willen kijken of we ook voor een aantal maanden naar het buitenland kunnen gaan.
Het beheer van een camping lijkt ons het beste begin. Je werkt voor een nederlands bedrijf en kunt bekijken of het buitenland iets voor ons is.
Ik heb samen met mijn vriendin 3 jaar, met erg veel plezier, voor Vacansoleil gewerkt.
Ik zou je het dan ook erg aanraden!
Vacansoleil is (in mijn ogen) een erg goede werkgever.
Redelijke lonen,(een van de hoogste in de campeer-industrie), redelijke vrijheid ter plekke en goede begeleiding vanuit Hoofd-kantoor in Eindhoven en lokaal via een “area-manager”
De nationaliteit van de gasten verschilt heel erg aan het land waar je werkt (in Italie krijg je veel Duitser, in Noord-Frankrijk veel Nl-ers en Engelse)
Je moet er wel rekening mee houden dat het lange dagen zijn, met geen vrije dagen in het “hoog-seizoen”, maar het is altijd fijner om hard te werken in een mooie omgeving!
Aghankelijk aan waar je wilt werken, kan je van begin Maart tot eind Oktober aan de bak!