Werken in het buitenland, campingbeheerder etc tips? buiten de gebaande paden?

Hallo,

mijn naam is Djoline en ik ben nieuw op deze site. Ik ben nog een beetje zoekende hoe alles hier werkt dus mocht het verkeerd staan, hoor ik dat graag…
Ik ben momenteel in een overgangsfase naar een nieuwe levensinvulling.
Met mijn achtergrond als Sociaal Cultureel werker en ondernemer wil ik mij gaan toeleggen op het werken in het buitenland. Mijn voorkeur zou uitgaan naar o.a. campingbeheer.
Om mij te oriënteren heb ik al contact gehad met de grotere reisorganisaties (Vacansoleil, Rent a Tent etc) maar ik ben benieuwd of hier op deze site ook wellicht camping eigenaren zijn die nog personeel zoeken. Of misschien heb jij nog handige tips voor mij, zeker welkom in mijn zoektocht!
Wat nog wel handig is om te vermelden is dat mijn hondje, een dwerg Teckeltje, met mij mee reist en deze dus welkom moet zijn.
Voor meer informatie graag een berichtje.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Gr Djoline

Ciao Djoline, neem eens contact op met ECG Camping group. Deze hebben campings staan in diverse landen, o.a. Italië, Frankrijk, Spanje, Kroatië. Wij werken er al enige jaren voor. Het is een goed en stabiel bedrijf dat erg goed staat aangeschreven bij de gasten, maar ook erg veel doet voor zijn/haar werknemers. Er zijn zelfs collega’s die al 15 jaar voor deze organisatie werken op diverse campings. Een hond meenemen is in veel gevallen niet mogelijk omdat de campings dit niet toestaan, maar er zijn diverse campings waar dit wel mogelijk is. Kijk eens op de site www.roan.nl en/of www.go4camp.nl Hier vind je ook hun contact mogelijkheden, telefoonnummers, e-mailadressen, enz… Aangaande jouw dwergje, zij weten op welke camping het wel mag.
Met vriendelijke groet,
John & Pieter

1 like