Ik ga in februari 10 weken stage lopen op een basisschool in Curacao. Dit alles doe ik via wereldstage bureau. Ik heb al een stageplek, en ze hebben me gisteren een mail gestuurd over huisvesting, waarbij ze de volgende mogelijkheid had. Een 2 kamer en 1 kamer appartement op de vischsteeg. Dit omdat ik met nog 2 meiden ga. Dus dit is opzich een prima optie. Alleen nu ben ik benieuwd of er mensen zijn geweest die hier ook hebben gezeten? Wat zijn jullie ervaringen?? Hebben jullie foto’s ?? Ik ben super benieuwd!!
Ik heb zelf 8 1/2 maand stage gelopen in Curacao. Ik heb eerst in Vischsteeg 1 A gewoond…Die moet je dus egt niet hebben! Het is egt mega klein. Mischien 2 bij 3 meter ofzo…Het is wel netjes maar ik vond het net een cel. Na drie maanden mocht ik oververhuizen naar Vischsteeg 3. Egt veel beter. Daar heb ik de rest van de tijd gezeten. Badkamer is netjes en de studio is best wel ruim. Beiden studio’s zijn voor 1 persoon. Daar heb ik het heel erg naar mijn zin gehad.
ik ben van de zomer opvakantie geweest naar curacao. mijn nichtje opzoeken zij zat ook op vischsteeg 5. super mooi appartementje. best groot en je hebt 1 aparte slaapkamer en iemand slaapt in de woonkamer waar ook de keuken is. Verder is het super gezellig op de patio daar!
ik zelf had alleen een vraagje hoe jullie het appartementje gehuurd hadden
via wereldstage?
ik hoor graag van jullie!
Je gaat wel erg door het lint hier, naar mijn gevoel een beetje te ver.
Je moet het wel erg bont gemaakt hebben dat ze je er uit getrapt hebben, dat doen Anita en Willem niet zo maar.
Ik ken ze beiden persoonlijk en kan je zeggen, dat Anita de liefste vrouw ter wereld is. Als je daar woont, dan doet ze zelfs (ongevraagd) de was voor je. Als je dit liever niet hebt, moet je dat even melden. Ze is als een moedertje voor haar bewoners. Niks spullen doorzoeken, dit slaat nergens op. Ze doet alles met de beste bedoelingen en doet haar uiterste best om het naar je zin te maken. Ze staat zelfs te koken voor haar bewoners!!!
Dat je de huur en de borg moet overmaken als je een overeenkomst sluit is vrij normaal, dat moet overal.
Dat ze je spullen doorzoeken is pure lulkoek, een vrouw van ongeveer 70 jaar heeft daar geen behoefte aan.
Als je de borg niet terug krijgt, dan zal daar wel een gegronde reden voor zijn, misschien contractbreuk of vernieling?
Ik doe zaken met de fam. Philips, dus ik ben louché?
Weet jij altijd met wie je staat te praten op Mambo?
Natuurlijk moet je de huur op tijd betalen, wat dacht je anders? Moeten zij op jou geld gaan zitten wachten terwijl jij feest loopt te vieren? Dat daar een boetebedrag voor staat is blijkbaar nodig, anders deden ze dat niet.
Kortom Keeslens, als ik zo je bericht lees, denk ik dat ik ook genoeg redenen zou hebben om je er uit te zetten, je lijkt me een verschrikkelijk eng mannetje.
Per de volgende data is ruimte:
15/1, ruime 2 slaapkamerapt. 2 tot 4 personen
1/2,ruime 4 slaapkamerapt. 4 tot 8 personen(nieuwbouw)
Op 1 terrein, volledig gemeubileerd, eigen ingang, van alle gemakken voorzien. Airco’s aanwezig. Hurprijs 650,= pp excl.
Voor meer info/foto’s prijzen, mailen naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
Ik wou heel even vragen als je meer info hebt over goede appartementen op vischsteeg. Dit alles doe ik via wereldstage maar ik wel inderdaad niet op een kleine kamer terecht komen!
Ik ga alleen! Dus heb je nog informatie?
En hoe heb jij je verzekerd?
Ben je in NL verzekerd gebleven?
En bij JOHO dan?