Stage in Curacao

Hoii,
Ik ga vanaf 2 september 2007 stage lopen in Curacao. Ik wilde graag weten hoe andere mensen dit gedaan hebben m.b.t. het appartement en dergelijke?? En of er eventueel nog andere mensen ook gaan rond die tijd?:smile:
Groetjes Silke

hoi silke,

las je artikeltje en ik ga samen met een vriendin rond dezelfde tijd naar Curacao stage lopen.
wij gaan wel iets eerder namelijk 15 augustus tot 3 november 2007.
wij hebben alles al geregeld ik weet niet of je al een appartement gevonden hebt anders zou ik als ik jou was nog even kijken op
www.casacama.nl
www.kamersopcuracao.nl wij hebben namelijk een kamer via deze laatste site het ziet er echt goed uit dus je moet maar eens kijken of je wat kunt vinden.
nou hoop dat je wat hebt aan deze tip!!

gr esther

ps: mocht je nog vragen hebben dit is onze site [EMAIL=ā€œbrendaenesther@hotmail.comā€]brendaenesther@hotmail.com

Hai!
Ik ga ook rond die tijd naar Curacao om stage te lopen, vertrek 9 augustus en ga 5 november weer richting NL…
Heb alles geregeld via wereldstage.nl, wel prijzig, maar wel de garantie dat alles helemaal goed geregeld is!
Je mag me altijd mailen als je vragen hebt!

Groetjes, Jorine

Hey Jorine,
Ooh leuk zeg dat je ook gaat! Hoe heb je het appartement geregeld dan? Want ik ben nog een stage plek aan het zoeken… heb gesolliciteerd… nou nog even afwachten. Maar dan alleen nog een verblijfplaats. Heb je dat ook via hier gedaan dan??
Groetjes Silke

Hoi Esther!

Wat leuk dat jullie ook gaan! Bedankt voor de sites voor appartementen… ik ga daar zeker op kijken! Als ik nog iets wil weten zal ik jullie mailen!! :smile:
Groetjes Silke

Mocht je niets kunnen vinden, mag je mij ook altijd geheel vrijblijvend mailen. We hebben een apt. complex nabij Salina, daar vertoeven 12 tot 14 stagiaires, maar daarnaast kunnen we je ook helpen aan diverse kamers rondom Punda en apt. in Oost Jongbloed en omgeving. Prijslijst kan ik jullie toemailen als je wilt en foto’s staan op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online..
Zijn er algemene vragen mbt Curacao, shoot ook gerust hoor, of je nu bij ons huurt of niet, dat maakt niets uit. Met stageplaatsen kunnen we ook meehelpen, mocht dat niet lukken/vlotten. Veel suc6 met jullie voorbereidingen!

met vriendelijke groet
Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao
[EMAIL=ā€œroxsha@yahoo.comā€]roxsha@yahoo.com

Oh super!! Bedankt… ik heb nou gesolliciteerd op **Stichting Birgen di Rosario **in Willemstad… Ik ben nou nog wel op zoek naar een appartement… En misschien als jullie nog meer adressen hebben voor gehandicaptenzorg? dat zou erg fijn zijn. Ik ga gauw even kijken op jullie site! Erg bedankt!
Groetjes Silke