Hoi,
In december ga ik naar Nepal en ik was benieuwd of iemand nog tips heeft voor goede guesthouses/hostels?
Groetjes Leonie.
Hoi,
In december ga ik naar Nepal en ik was benieuwd of iemand nog tips heeft voor goede guesthouses/hostels?
Groetjes Leonie.
Boudhanath (bij Kathmandu): the Valley Guesthouse
Kamers vanaf 15 euro ofzo, maar voor een zeer ruime kamer (ensuite) met airco en balkon met zicht op Nepal’s bekendste tempel betaal je 25 euro. Superschoon, en heel vriendelijk personeel. Gratis WiFi.
Bhaktapur: Sunny Guesthouse
Kamer met fan (ensuite) kost 1650 rupies. Ook hier is het personeel heel aardig, en het bijbehorende restaurant is gezellig. Gratis WiFi.
Bandipur: Old Bandipur Inn
Geen aanrader! Kleine kamer met gedeelde faciliteiten kost US$ 50, als je een beetje afdingt krijg je er wel gratis eten bij. De ligging is mooi, het pand is sfeervol, maar de prijs/kwaliteit is gewoon niet goed… Personeel doet alles om extra geld te krijgen - daar gingen ze zo ver in dat gecharterd vervoer tijdens een grote landelijke staking ons niet meer wilde rijden en we maar een auto van het hotel moesten nemen, die bijna 3 keer zo duur was!!! (Dit hebben we niet gedaan.)
Er is zat andere accomodatie in Bandipur voor 200 - 250 rupies. Minder mooie kamers, maar toch.
Kathmandu:
Marco polo guesthouse redelijk goede kamers voor 250roepie pp toen wij er zaten in het laagseizoen.
Pokhara:
Peace eye guesthouse is echt een aanrader in pokhara, super eigenaar die alles voor je kan regelen wat je nodig hebt. Mooie en schone kamers voor erg goedkoop.
Ook kan je hier lekker lunchen en ontbijten in een gezellig eetzaaltje waar je ook veel andere reizigers kan ontmoeten.