Ervaringe met Grand Park Lara

Heeft er iemand al inlichtingen over dit** nieuwe hotel: ‘GrandPark Lara’** Het moet normaal gezien NU in mei opengaan! Is het af, of hoe ver staat het daar?
Na ons avontuur in Alanya met een nieuw hotel, ‘Granada Luxury Resort’ zijn wij een beetje voorzichtiger geworden!
Eveneens stel ik mij de vraag of reizen met ‘vakantiediscounter’ geen risico inhoudt … Kan iemand mij hiervoor geruststellen. Zijn er nog mensen die hiermee gereisd hebben!
Groetjes
Gerda en Marcel

1 like

Hoi, wij willen dit hotel ook gaan boeken, zijn ook erg benieuwd!:
Groetjes
Pieter

Ondertussen hebben wij dit hotel geboekt bij Corendon. Wij zullen er zijn van 22/05/13 tot 2/06/13, dus 12 dagen! Indien er geen reactie komt van anderen, dan zullen wij u zeker op de hoogte houden als wij er zijn. Dit doet mij dan denken aan de eerste dagen in ‘Ganada Luxury Resort’ dat nog helemaal niet klaar was, en waar wij iedere dag verslag hebben uitgebracht!

Hoi, wij hebben ook geboekt via Corendon en gaan laat in de zomervakantie, ik heb wel iemand van Corendon aan de telefoon gehad, die wist te vertellen dat er collega’s waren geweest en dat het er ontzettend mooi moet zijn, dus geen bouwput. Voor overige informatie wacht ik even op jullie reactie :slight_smile:

Hoi,
Ik heb even een mail gestuurd naar het hotel en die zeggen dat alles af is en dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Inmiddels hebben we ook dit hotel geboekt voor 15 juli:zon02:
Dus ben benieuwd!

Er staan 64 foto’sop hollidaycheck.nl … Ziet er goed uit! Binnen 5dagen zullen wij het weten! Kunnen al beginnen aftellen …

Hallo allemaal, ga vlug kijken bij www.zover.nl. Er staan niet alleen 15 foto’s, maar bij vragen en antwoorden kan je veel lezen over het hotel, omdat Emine de ‘guest relation’ van het hotel er zelf antwoord op uw vragen, en in het Nederlands!

1 like

Hoi deCel veel vakantie plezier en hou ons op de hoogte (wanneer je even niks te doen hebt)

Wij zijn net aangekomen … Sjiek, zeer goed onthaal, met een glaasje bubbels. De guest relation , een heel vriendelijk meisje heeft ons alles kort uitgelegd, en nu gaan wij zelf op verkenning! Wij hebben al een upgrade van kamer gekregen! 2enkel bedden op 1 kamer (goed voor onze valiezen op te leggen) en een dubbel bed, met daartussen een kleine badkamer. Het zal zeker op dit moment al 30 graden zijn. Goed zo… Tot later Gerda en marcel

Wij zijn nu twee dagen hier, en het is geweldig! Alles is prima in orde. Helemaal geen bouwwerzaamheden waar je als toerist last van hebt. De sauna is klaar,(gisteren gebruikt)zeer groot, zeker voor 20 man! De Hamman, en het stoombad, en eveneens de fitness, alles is prima! Het eten is geweldig, geen qwantiteit mar kwaliteit! Alles is zuiver en proper. Er loopt hier nogal wat personeel rond. Dus aan iedereen die naar hier wil komen: maak u geen zorgen, alles is DIK IN ORDE, zeker met een Emine en Anna als PB’s kunnen er geen problemen meer zijn, of ze worden direct opgelost! Zie ook mijn commentaar op hollidaycheck.nl Groetjes van Marcel en Gerda

Eén van de personeelsleden van GrandPark Lara Hotel (Lobbybar) heeft mijn vriendin seksueel en handtastelijk lastig gevallen toen ze alleen was. Ondanks aangifte bij de lokale politie, doet het hotel alsof er niets gebeurd is en beticht ons van leugens, terwijl mijn vriendin inmiddels psychische behandeling ondergaat om het voorval te verwerken. Schoften. Hoort dat ook bij All-in?