Ervaring met Projects Abroad?

Heeft er iemand ervaring met de organisatie Projects Abroad?
Zijn ze betrouwbaar?

Groetjes
xxxx

ik ben naar een bijeenkomst geweest.

betrouwbaar zijn ze wel hoor !!!

Ze hadden een advertentietopic in het Thailandforum gezet voor stage of vrijwilligerswerk. Toen de forumleden vroegen hoe ze de werkvergunning regelden voor de vrijwilligers (ca. 2000 euro), wist de contactpersoon van niets en na ruim een week is er nog steeds geen opheldering.

Wellicht een momentopname die negatief uitvalt, maar zorg dat je je goed laat informeren en controleer altijd dit soort details op de site van een ambassade of immigratiedienst van het land waar je naartoe wilt gaan.

dat is idd heel vreemd!!!

maar ik heb toch heel wat mensen gesproken en foto’s en film matriaal gezien over de projecten die ze doen.

ik heb niet via hun iets kunnen doen omdat er ineens een andere mooie reis op me pad kwam.
maar je heb laurens vos en lieke…dat zijn contactpersonen.

ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe t zit ???

ik ook, is er iemand die met deze organisatie heeft gereisd?
xxx

via de site waarbenjij.nu heb ik een tijdje een meisje gevolgd,mischien kanje daar op kijken mischien staan er meer mensen op[??

ok ff snel gegekeken maar als je googled naarr:

reisverslagen projects abroad kom je een hele lijst mensen tegen die op reis zijn!!!

succes

Ik heb 3 maanden vrijwilligerswerk gedaan met Projects Abroad in Cambodja.

Ze regelen veel voor je en vangen je echt goed op! Doordat ze ook eigen mensen in het land zelf hebben, zijn ze altijd bereikbaar en weten ze veel over het land zelf.

Vond het echt een professionele organisatie met veel mogelijkheden. Zal je zeker aanraden om naar een opendag te gaan.

vragen kan je mij ook stellen via PM ofzo

succes!