Bekend met Projects Abroad?

Beste lezers,

Het plan is om in de voorjaar/zomer van 2009 naar Brazilie te gaan. Ik wil hier vrijwilligerswerk doen en ik ben me nu aan het orienteren met welke organisatie ik dit ga doen! Nu ben ik terecht gekomen bij Projects Abroad, dit is een internationale vrijwilligersorganisatie met een vestiging in Nederland. Ik ben erg geinteresseerd in deze organisatie.

Maar wat ik wou weten: zijn er meer mensen die van deze organisatie afweten en wel is vrijwilligerswerk hebben gedaan via deze organisatie? Geef je ervaringen dan door!

Ken je projects abroad niet, maar wel een andere toffe vrijwilligersorganisatie die in het buitenland actief is?! Vertel het!

Ey bedankt! Aerjen

Beste Aerjan,

Ik zag dat je op zoek bent naar vrijwilligerswerk in Brazilië. Nu weet ik niet in welke vorm je graag vrijwilligerswerk wilt doen, maar op het moment ben ik bezig met het zoeken naar een stage in Brazilië en dan gericht op ontwikkelingsorganisaties/vrijwilligerswerk.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken en dacht misschien kunnen we elkaar wel helpen?
Wel kan ik je Rio afraden, het is een hele grote stad en de veiligheid is nihil. Je kunt beter organisaties in wat kleinere steden zoeken, zoals Campinas (alsnog 1.2 miljoen inwoners).
Als je nog hulp nodig hebt of misschien tips voor mij, laat het maar horen.
Ow en by the way, als je hulp nodig hebt bij het vertalen van iets in het Portugees naar Nederlands of vice versa, mijn vriend heeft tot z’n 15e in Brazilië gewoond, dus die kan je vast wel helpen dan!

Groetjes,

Sophie

Misschien wat laat, maar ik ben met Projects Abroad meegeweest en het is me zeker bevallen. Wat mij betreft een aanrader, groetjes Harold

Hoi Harold,

Ik heb plannen om als vrijwilliger naar het buitenland te gaan met Project abroad. Ik ga a.s. zaterdag naar een presentatie en de infomarkt…echter zou ik graag meer van iemand buiten de organisatie willen horen of deze organisatie betrouwbaar is en of ze ook bieden wat ze zeggen te hebben bieden. Niet dat ik daar uit mn neus hoef te pulken zegmaar maar echt kan bijdragen. Zou je mij iets meer kunnen vertellen over jou ervaring…Zou het zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,

Helena Franken