Ervaring met Projects Abroad?

Heeft iemand ervaring met de organisatie Projects Abroad? Ik overweeg om een project bij hen te doen, maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen. Het project kost namelijk een hoop geld en ik wil eerst m’n huiswerk doen voor ik me er in stort. :wink:

Hallo Marijke,

Een beetje een late reactie, dus weet niet of je hem nog leest.
Ik ben met Projects Abroad naar Cambodja geweest en ik heb daar een medisch project gedaan voor 4 maanden.
Ik heb daar echt een te gekke tijd gehad! De ervaring die ik heb met Projects Abroad is erg goed! Ik werd in Nederland al heel erg goed geholpen en kreeg op al mijn vragen duidelijk antwoord, maar ook in Cambodja staat de staff dag en nacht voor je klaar dat vond ik echt een heel fijn idee! Heb je bijvoorbeeld problemen met je gastgezin, je project of ben je ziek dan kan je altijd bij hun aankloppen en doen ze er alles aan om jou te helpen.
Ik heb echt een onvergetelijke tijd gehad in Cambodja, dus ik raad je zeker aan het te overwegen!

Succes ermee!

Groetjes,
Vera

Hi Vera,

Thanks voor je reactie! Ik heb me inmiddels ingeschreven, ben benieuwd! Heb je misschien nog tips voor me?

Hoi Marijke,

Wat leuk! Wanneer ga je weg en welk project ga je doen ?
Geniet van alles want voor je het weet is het alweer voorbij! En ga in de weekenden wanneer je vrij bent veel zien van het land want Cambodja is zo mooi!

Ik wens je heel erg veel plezier en succes in Cambodja!

Groetjes,
Vera

Hi Vera,

Ik ga twee maanden het journalistieke project doen en daarna nog een maandje reizen. Ik ben heel erg benieuwd, ben drie jaar geleden een paar dagen naar Cambodja geweest, maar vond het zo’n fascinerend land dat ik erg graag terugwilde :slight_smile:

Liefs,
Marijke

Hoi Marijke,

Super leuk! Je gaat het zo leuk krijgen, dat weet ik zeker!
Heel veel plezier & voor nu, succes met je voorbereidingen!

Groetjes,

Vera