Ervaring met Footloose of Trek America

Hallo,
Wij zijn op zoek naar een kampeerreis in klein gezelschap in Amerika en hebben iets gevonden via footloose.com of trekamerica.com.
Heeft iemand hier ervaring mee? Het zijn Amerikaanse organisatie en ik vind het een beetje eng om dit via internet te boeken en te betalen omdat het geen Nederlandse organisatie is.

Alvast bedankt,
groet Danielle

Deze organisaties ken ik niet, maar als je een Nederlandse reisagent zoekt kan ik je Jan Doets aanbevelen. De website is enigszins beperkt, maar wel makkelijk om een keer aan tafel aan te schuiven, in plaats van alleen info via internet.

Succes met oriënteren en alvast een fijne vakantie! :zon02:

Hoi hoi,
Ben dit jaar met Trek Amerika op vakantie geweest naar Canada.
Was een super leuke vakantie, veel leuke dingen gedaan, vooral hiken maar of mountainbiken, raften, heli-vlucht.
Het was allemaal netjes voor elkaar, nette goede bus, met een dicht aanhanger voor je baggage. Tenten, slaapmatjes en keukenspullen waren in de aanhanger aanwezig.
De gids die we hadden was “oke” hij was best aardig, maar zei gewoon niet zoveel. Als je even een gesprek met hem aanknoopte, merkte je dat hij best veel wist van de omgeving enzo, maar hij was gewoon erg op zichzelf. Als we gingen hiken, ging hij ook altijd alleen, weg van de groep. Dat vond hij zelf fijner, soms zagen we hem dat een dag niet.
Niemand vond dat echt erg, maar voor een groepleider hoord dat eigenlijk niet. Wel een super reis gehad hoor :smiley: we hadden een hele leuke groep. Onderweg ook een paar keer een andere “Trek Amerika” groep tegen gekomen, samen rond een kampvuur gezeten, dat was lachen, de tourleiders van die groepen bleven wel meer bij de groep en waren ook erg aardig.
Al met al ben ik erg tevreden over Trek Amerika, zoals ik zei was de gids een beetje op zichzelf, maar verder alles top geregeld. (je weet nooit welke gids je krijgt van te voren, misschien heb jij wel een hele “toffe gozer”)
Campgrounds waren schoon en eens in de 4 á 5 dagen waren we in de buurt van een dorpje waar je internet kon gebruiken en wasserrette .ed.

Van wat ik begreep is “Footloose” een dochteronderneming van "Trek Amerika en hebben een wat uitgebreider reisaanbod. Wel is er volgens mij geen leeftijdsbepering bij Footloose en hebben ze ook reizen speciaal voor familie’s.

Groetjes,
Kees (24)