Hallo,
Nou alles ik weet een hoop maar alles wil ik nou ook weer niet zeggen. Ik ben er vaak geweest omdat het mijn favoriete eiland is van Thailand. Dit ook omdat er vrienden van mij zo’n 3 jaar gewoond hebben.
Hallo,
Nou alles ik weet een hoop maar alles wil ik nou ook weer niet zeggen. Ik ben er vaak geweest omdat het mijn favoriete eiland is van Thailand. Dit ook omdat er vrienden van mij zo’n 3 jaar gewoond hebben.
Dag Moira,
Bescheidenheid siert de mens, nee ik ben om het zo te zeggen, een fan van uw reisverhalen.
Heb je soms de mail met ons reisschema al ontvangen? komt toe op naam van Steve Bamberg,
Voor alle duidelijkheid, onze surflaptop is gecrasht en nu werk ik met vaste pc. Dit ding heb ik
jaren geleden 2dehands gekocht en in mijn emails wordt dus steeds de naam van de eerste eigenaar meegestuurd, ik heb er geen idee van hoe ik dit kan veranderen.
Met vriendelijke groet
Herwin
Hallo Herwin en Moira,
Moira wat een indrukwekkende lijst! Ik ken niemand die al zolang achterelkaar aan het reizen is. De eerste vraag die dan bij me opkomt wat doet dat met je om zolang alles los te laten? Wat een belevenissen. Ik zou het erg fijn vinden als je wat ervaringen over thailand zou willen vertellen, heb je daar ook verslagen over gemaakt?
Ik heb nog geen definitieve tickets besteld, wel een optie bij air berlin maar vindt de prijs nog iets te hoog, 800 euro. Wel gunstige vertrek en aankomsttijden.
Groetjes Monique
Dag Moniqui
Wij betalen voor onze rondreis ongeveer 1700 euro, voor drie personen wel te verstaan.
Verleden jaar zijn we naar Bali,Lombok,Java en de gilles geweest toen hebben we 2500
betaald met Air malysia. We vonden dat toen een koopje maar was eigenlijk duur.
In 2008 heb ik mijn vrouw begeleid op zakenreis door India,zij vloog van Zaventem Ongeveer
3000 euro.Ik moest mijn ticket echter zelf betalen en ben met virgin atlantic geweest vanuit Londen voor 560 euro.
Ge ziet die prijzen kunnen onderling nogal wat schelen. Bang kok moet echter lukken voor ongeveer 500 euro per persoon zelfs in de vakantieperiode.
Met vriendelijke groet
Herwin
duurde even voordat ik kon reageren dit omdat ik nu in Nieuw Zeeland onderweg ben. We zijn een roadtrip aan het maken op het noordereiland. Wat het doet dat je niet meer terug wilt om in NL te wonen. Ik ben in de 2 en een half jaar dat ik weg ben 2 keer terug geweest naar NL en was altijd weer blij om terug te gaan. We zijn nu dus ook druk bezig om een verblijfsvergunning te krijgen voor Australie. We willen eerst 1 jaar in Sydney gaan wonen en daarna kijken of we ergens anders in Australie kunnen wonen wat vrijer en groot huis.
Mijn vriend en ik willen eind juli naar Koh Tao. Hoe is het weer en de zonuren?
Ivm de regentijd?
En is het ook goed vertoeven voor mensen die niet willen duiken?
vrgr Judith
Hoi allemaal,
wij gaan in (half) juli 2010 naar Koh Tao, na een reis van Bangkok en Chiang Mai/Pai. We zijn van plan om ongeveer 3 dagen te blijven en even te relaxen na een reis van 1,5 week.
Nu vonden wij het volgende hotel: Charm Churee Villa.
Wij gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen (12 en 10, jongen en meisje).
(We weten dat we daar rustig zitten, dat er veel rotsen liggen en je goed ter been moet zijn.)
Heeft iemand ervaring met dit hotel en/of tips.
Kun je ter plaatse boeken en is er meestal plek?
Wat zijn de kosten?
Alvast bedankt!
Geachte,
Dan bent u toch al terug?
Met vriendelijke groet
Herwin
2011 natuurlijk! (typfoutje)![]()
Hallo,
Wij zijn in juli 2010 een week op koh tao geweest gezin met 2 pubers 13 en 16 in sensi paradise. Dat was werkelijk supermooi. Tips voor daar, huur een bootje op het strand en de schipper brengt je naar alle leuke snorkelplekjes, vanuit je resort kun je om een lunchpakket vragen. Je kunt je ook op een strandje laten afzetten er is altijd wel weer vervoer te regelen. Bij Whitening kun je heerlijk eten en de leukste loungetentjes en winkeltjes vindt je in Sairee.
Een eiland om met heimwee aan terug te denken.
veel plezier, Monique
Hallo allemaal! :dag:
Wij gaan in augustus 2011 op huwelijksreis naar Thailand en zullen een week op Ko Tao verblijven. We zijn alleen nog op zoek naar een iets luxere maar wel betaalbare accomodatie. Ben best geschrokken van de prijzen, voor 100 euro per nacht zit je nog drie hoog achter… Iemand tips?
Dank jullie wel!!! Wesley & Jolanda
Ondertussen een mooie villa gehuurd!