Ervaren Au Pair zoekt hecht Nederlands gezin

Na 2 jaar au pair te zijn geweest in Denemarken en aansluitend 2 jaar in Noorwegen, zoekt **Maria Theresa **nu een fijn en hecht gezin in Nederland.
Alle benodigde papieren en toestemmingen aanwezig.

Uitgebreide CV met foto en hartelijke aanbevelingsbrief op verzoek verkrijgbaar.

Uitsluitend voor langere termijn!

Een echte aanrader!

Bent u nog altijd op zoek naar werk als au pair? Ik hoor het graag, groet, Vanessa Ceulemans (voor gezin in Nederland)

Goedemorgen!
Jazeker. Zij is nog beschikbaar en ik stuur u graag meer gegevens toe, zoals CV en aanbevelingsbrief van haar huidige ‘werkgever’-gezin.
Uk kunt mij ook rechtsreeks mailen op erik@vankoert.net. Telefoonnummer mail ik liever dan hier te posten.
Vriendelijke groeten,
Erik van Koert

Geachte ervako

Ik zou graag zien dat de persoon die een gastgezin zoekt ZELF haar/zijn bericht plaatst. Dit forum is niet voor andere bureau’s om gastgezinnen te zoeken aangezien wij die niet kunnen controleren. En dit is ook niet om reclame te maken voor au pairs.

Graag dit onthouden. Deze post zal ik daarom verwijderen. Als er een au pair is die een gastgezin zoekt dan kan zij/hij daarvoor zelf op zoek gaan op de site en zichzelf normaal aanbieden. Daarin kan zij/hij vertellen wie de persoon is, wat deze persoon zoekt en wat de eerdere ervaringen (eventueel) zijn.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Nathalie Wilborts - Forumbeheerder