ergens in november naar thailand.. :-D

Hi,

Ik ga in november naar thailand om vnml lekker te relaxen, eten/drinken, massages, feesten e.d. (foolmoon party op koh phanang!), eiland hoppen, cultuur en avontuur beleven…:slight_smile:
Ik heb verder geen vaste plannen… misschien naar noord thailand of malaysia/combodja/vietnam… I’ll take it day by day & carpe diem !

Ben al in thailand geweest (6 jaar geleden… 7 weken…)
verder o.a. amerika, canada, costa rica, mexico, indonesie, gambia, uganda, jamaica, porto rico, caribische eilanden en landen in europa gezien, heb dus wel enige reiservaring…

Heb 9 jaar in de tropen, op sint maarten, NA gewoond.

Het lijkt me leuk om info te delen, een deel samen te reizen of ergens af te spreken.

Ik heb nog geen datum geprikt. Wil ongeveer 1 maand weg blijven.

Iemand wel es van couchsurfing gehoord of daar ervaring mee??

Ik heb er zin in!!

groetjes, monique

kijk ook es op

.

Hi,

Ik heb eigenlijk dezelfde plannen, of misschien beter gezegd geen plannen.
Heb iig wel al me ticket gekocht voor 1 november t/m 26 november.

Lijkt me leuk om eens af te spreken om uit te gaan in Bkk.

Greets,
Dennis

1 tm 26 nov ben ik ook van plan…

ga morgen boeken
we houden wel ff contact… oke…leuk

Dat is toevallig. Ik heb de KLM vlucht geboekt van die dag. Wel een transfer in Parijs op de heenvlucht, maar terug is een rechtstreekse vlucht dus dat is wel lekker.
Had je ook al accommodaties geboekt?

ik wil via eva airlines een directe vlucht incl transer en 1 nacht in hotel…
maar ik kan via mn compu niet online boeken gggrrrr
datum staat vast
ik hou je op de hoogte wie weet zitten we in dezelfde plane…

greetz

Dat zou gezellig zijn, ik kan nooit echt slapen in een vliegtuig en dan duurt het altijd zo lang. Dus als er iemand is waarmee je een praatje kan maken is wel mooi. Maar als je bij Eva boekt is die kans nihil.
Ik had er ook naar gekeken bij BM reizen maar uiteindelijk toch voor KLM gekozen. Prijzen waren nagenoeg hetzelfde.

heb geboekt 1 tm 30 november!!!
met china airways

he he nou is t eindelijk definitief! Ik heb er zin in!!!

zou leuk zijn om elkaar te ontmoeten in bk
heb nog geen accomodatie gevonden
kijk es op trip advisor bangkok…

heb nog geen vaste route maar wel in mn hoofd om naar phuket te gaan en vandaar naar samui en zeker de laatste weken koh phanang

let’s keep in touch
desnoods via facebook monique hofstede

greets

hostelbookers.com ook n goeie

hi,
samen vliegen gaat niet lukken in iedergeval…
weet nog niet waar ik ga overnachten, wil wel in het kao san road gebied zitten…weet ook nog niet precies waar ik heen ga…heb in mn hoofd krabi, koh tao en omringende eilanden…in iedergeval eiland hoppen in het zuiden…dwz een beetje hoppen en veel relaxen…
we kunnen wellicht afspreken in bkk. ik kom 2 nov aan om 07.00 uur
ben je al es eerder in thailand geweest?

greetz

Hi,

Volgens mij komen we rond dezelfde tijd aan in Bkk. Ik namelijk op 2 november om 6:15.
Ik ben afgelopen juni nog een week in Bkk geweest samen met mijn broer. Hij heeft daar jaren gewoond en gewerkt. Hij woont nu weer in Seoul.
Mij lijkt het ook erg leuk om eiland te hoppen, maar ik ben ook van plan om volgend jaar voor langere tijd naar Bkk te verhuizen, dus vandaar dat ik in Bkk wil blijven.

Ik laat je weten als ik me accommodatie heb geboekt, waarschijnlijk ergens op sukhumvit.

Alvast een prettig weekend en nog 12 weken te gaan >>>

Ik kom om 06.45 aan…

Wat gaaf en leuk wat je gaat doen…!

Let’s keep in touch & meet…

Groetjes.

En ja aftellen is begonnen… :wink:

Schiet me net te binnen… Ken je Travbuddy?
Je kan in contact komen met andere buitenlanders en lokalen. die in bkk wonen…:wink:

Shit…tis al laat…ik bedoel couchsurfing.