Enthousiaste zomer au pair 2012 gezocht ?

Dag lieve ouders,

ik ben Maya, 18 jaar en woon in Vlaanderen. Eind juni studeer ik af als ASO-studente in de richting Humane Wetenschappen. Ik heb verschillende hobby’s zoals tennissen, dansen, aerobics,…
Ik babysit natuurlijk ook regelmatig en geef elke week een uurtje kleuterturnen.

De aankomende zomer ( juli-augustus 2012) zou ik graag bij u als au pair werken. Terwijl ik bij uw thuis ben kan u met een gerust hart de deur uit, wetende dat uw kinderen in goede handen zijn. Ik kijk er naar uit om hen een schitterende zomer te geven vol spelen,sporten,knutselen, en vooral veel plezier!

Ik babysit al 4 jaar op babytjes van 6 maanden tot beginnende pubers van 15 jaar. Ik heb ook ruim een jaar wekelijks in de kinderopvang van een restaurant gewerkt en heb nadat ik mijn attest van animator behaald heb ook al een kleine 500 uur interne en externe kampen begeleid.

Indien u een zomer au pair zoekt, nog vragen heeft of meer info wilt, mag u mij altijd contacteren door hieronder een reactie te plaatsen of mij een berichtje te sturen via deze site.

Groetjes en hopelijk tot gauw,
Maya

hallo Maya,

Aangezien je berichtje al gemeld staat vanaf december, wil ik graag weten of je nog steeds op zoek bent naar werk als zomer au pair?

Hoor t graag van je!
Groeten, Reni Eering

Hoi,
Ben je nog op zoek naar een Aupair job voor de zomer ?
Belgisch/Spaanse familie met 2 kinderen, Laura(10) en Sam(8) zoekt met spoed een nederlandstalige Au Pair voor de zomermaanden aan de Costa Brava, Spanje.
De familie schrijft :
‘Sam en Laura zijn sportieve en opgewekte kinderen. Ze hebben veel interesses, zijn graag buiten, sportief en zitten veel in het water. We wonen dicht bij de zee, tussen Lloret de Mar en Blanes, aan de Costa Brava. We hebben een kat en een hond. Ik denk dat wij heel gemakkelijke mensen zijn en hoop dat we samen een fijne zomer hebben!
Wij zoeken iemand die voldoende ideeën heeft om kinderen bezig te houden, dus voldoende creatief.
De bedoeling is om nederlands met de kinderen te spreken. Je zal in ieder geval ook wel spaans opsteken want onderling spreken ze spaans en met mijn man kan je ook oefenen. We wonen in een huis met tuin en ook een eigen moestuin. We zijn geen uitgaansmensen maar genieten van ons huis en omgeving. Hopelijk spreekt het je aan en contacteer je ons!’
Profiel is zichtbaar op Aupair World Profile - AuPairWorld
Als dit je interreseert of je vragen hebt, laat het me weten,
Marion

Heb je zin in een mooi avontuur in het buitenland, ben je sociaal en hou je van jonge kinderen?

Dan zouden we het heel leuk vinden als je bij ons gezin zou willen komen werken. Je mag in ons huis komen wonen midden tussen de Alpen. En we hebben Nederlandse en Franse medewerkers in dienst waarmee je leuke dingen kunt gaan doen.

Wij zijn een jong gezin. Jasper en ikzelf werken als beheerders op een camping in Frankrijk. In juli en augustus hebben wij het erg druk op ons werk met onze gasten. Mocht je ook september willen blijven dan vinden wij dit heel erg leuk.
Mads is een vrolijke gezellige jongen die houdt van buiten zijn. Hij vindt het verder leuk om dingen te ontdekken en vindt het leuk om met je te spelen.

De zorg voor Mads staat centraal, daarnaast zullen we je vragen om wat licht huishoudelijk werk van ons over te nemen. Alles in goed overleg natuurlijk.
Ook zouden we het fijn vinden als je één keer per dag onze lieve hond Loekie uit zou willen laten! We vinden het belangrijker dat je initiatief toont, dan dat je ruime ervaring met kinderen hebt. Jouw ervaring is natuurlijk wel fijn!

We horen graag van je!!
groeten, Jasper & Nathalie

Geachte gezinnen,

Aangezien de post van Maya al van december is, en ze (bij mijn weten) nog niet gereageerd heeft op jullie 3 gezinnen, heb ik haar een prive bericht gestuurd. Daarin heb ik vermeld dat ze 3 reacties heeft en dat ze met mij en jullie (via hier, haar eigen post) even contact moet opnemen of ze nog interesse heeft. Als ze dat niet meer heeft (of al een gezin gevonden heeft) moet ze dat laten weten, dan kan ik het topic sluiten. Is voor jullie ook zeker zo fijn, anders zit je maar te wachten en komt er geen respons.

Hopelijk laat ze snel wat van zich weten. Mochten jullie als gezin inmiddels al een au pair hebben gevonden, zouden jullie dat ook even kunnen laten weten, dan weet Maya eventueel wie er af zou vallen.

Alvast bedankt en hopelijk horen jullie (en ik) snel iets.

Groetjes
Nathalie - Forumbeheerder Ierland & Au Pair

Beste,

Ik heb vorige week van Maya een bericht ontvangen dat zijn niet meer beschikbaar is voor zomer au pair.

mvg Reni Looise

Dag Reni,

Bedankt voor het berichtje. Dan sluit ik meteen deze topic.

Groetjes
Nathalie