Enthousiaste zomer au pair 2012 gezocht ?

Dag lieve ouders,

ik ben Maya, 18 jaar en woon in Vlaanderen. Eind juni studeer ik af als ASO-studente in de richting Humane Wetenschappen. Ik heb verschillende hobby’s zoals tennissen, dansen, aerobics,…
Ik babysit natuurlijk ook regelmatig en geef elke week een uurtje kleuterturnen.

De aankomende zomer ( juli-augustus 2012) zou ik graag bij u als au pair werken. Terwijl ik bij uw thuis ben, kan u met een gerust hart de deur uit, wetende dat uw kinderen in goede handen zijn. Ik kijk er naar uit om hen een schitterende zomer te geven vol spelen,sporten,knutselen, en vooral veel plezier!

Ik babysit al 4 jaar op babytjes van 6 maanden tot beginnende pubers van 15 jaar. Ik heb ook ruim een jaar wekelijks in de kinderopvang van een restaurant gewerkt en heb nadat ik mijn attest van animator behaald heb ook al een kleine 500 uur interne en externe kampen begeleid.

Indien u een zomer au pair zoekt, nog vragen heeft of meer info wilt, mag u mij altijd contacteren door hieronder een reactie te plaatsen of mij een berichtje te sturen via deze site.

Groetjes en hopelijk tot gauw,
Maya