Enthousiaste, Meertalige Au Pair voor onbepaalde tijd per September beschikbaar.

Hi!

Ik ben Annemiek, een 23 jarige wereldreizigster met internationale Au Pair ervaring.
sinds Oktober 2012 heb ik 3 jaar in het buitenland gewoond & dus sinds 3 maanden weer in Nederland.
Ik heb onder andere een jaar in Australie gewoond, waar van 6 maanden bij een gezin met 4 kinderen.
de kinderen waren 4, 7, 11 & 14 en ik hielp ze met het opstaan, klaarmaken voor school en huiswerk.
Ook kookte ik voor ze en deed mee met naschoolse activiteiten zoals paardrijden en voetbal.

Per September stel ik mij beschikbaar voor een leuk gezin waar dan ook ter wereld (Niet in de BeNeLux)
Ik ben een super spontaan meisje, erg flexibel & open voor nieuwe ervaringen.

Het lijkt me super leuk om via deze weg in contact te komen met een leuk gezin!

Misschien tot snel,

Annemiek
Ps. Stuur een prive bericht voor mijn e-mail adres.

Dag Annemiek,

Wij zijn op zoek naar iemand die ons kan komen helpen vanaf september. We zijn een Nederlands gezin met drie kinderen en we wonen in een voorstad van Parijs.
Een rijbewijs is wel een vereiste!
Lijkt dat je wat? Mail ons dan.
ruth.hoornveld@gmail.com

Dag Annemiek,

Wij zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen in de huishouding en met onze kinderen. Ik ben woonachtig in Mexico mijn mijn mexicaanse vrouw en 2 kinderen, 8 en 10 jaar oud.

Ik run mijn eigen taalschool (www.glc.com.mx) en een van de de vergoedingen die ik kan aanbieden is gratis Spaanse lessen.

Indien je geïnteresseerd bent hoor ik dit graag.

Je kunt contact opnemen via mail of via whatsapp +5213310627387. Houd wel een beetje rekening met het tijdsverschil (7 uur vroeger hier)

Wouter