Voor een Nederlands/Amerikaanse familie met een 14 jarige dochter in Colorado ben ik op zoek naar twee enthousiaste mensen die graag een paar maanden van deze mooie omgeving zouden willen genieten. Er is hulp nodig bij de dagelijkse gang van zaken die komt kijken bij het runnen van een organic boerenbedrijf. Ervaring op de boederij is gewenst.
Daarnaast is het leuk als je toevallig ook nog verstand hebt van muziek (piano, gitaar of iets anders).
Het gaat om de maanden April en Mei. Heb jij zin om hier naar toe te komen reageer dan op dit bericht.
Komen enthousiaste boerinnen ook in aanmerking? Ik woon momenteel in San Francisco en dit lijkt mij een hele leuke ervaring. Als je geinteresseerd bent, wil je dan een mailtje sturen naar mirthedejongh@gmail.com? Ik hoor graag van je!
excuse mag ik inhaken in uwe topic…ik een een vriend zijn een rondreis west coast aan het plannen. heb ca 5 jaar in verleden in usa gewoon oa fresno en pasadena.
mdejongh…u woont in san francisco? mag ik vragen hoelang al en waar? wat u doet?
en Martine…hoe bedoelt u met ‘helpen op de farm’? of piano spelen?? graag enige uitleg svp.
Hallo Martine,het lijkt mij leuk om mee te gaan maar heb geen ervaring.zelf is het een wens om op een boerderij vrijwillig tegen een slaapplaats te komen werken.ben 52 jaar jong ,en het lijkt mij geweldig om mee te werken,ben snel lerend en kan een hoop aan.en ik wil het liefst meedraaien in een gezellige familie,die er bij mij ontbreekt.en erg mis.graag hoor ik van je met vriendelijke groet fiet.kan altijd gaan en kan mijn eigen tijd indelen.dus .? groet fiet