Ik ben Linda scheepbouwer
en zoek een nederlands gezin in het buitenland. het liefst gewoon in europa.
ben een hardwerkende, spontane jonge dame. die wat meer ervaring wil in het leven en graag andere mensen wil helpen. bent u opzoek naar wat hulp.? dan kunt u contact met me opnemen.
Hoi Linda,
Kun je me aangeven welke periode je beschikbaar bent, wij wonen in zuid Frankrijk en zoeken iemand vanaf 19 augustus t/m eind oktober.
Mocht het je wat lijken dan hoop ik snel wat van je te horen.
Groetjes Esther van den Hengel
Ik ben op dit moment werkzaam in een leuk gezin in een mooie omgeving van Zwitserland (naast Lausanne). Het gezin bestaat uit Vader (uit Amerika) Moeder (uit Vlaams België) En 2 jongens van de leeftijd 9 maanden en 3 jaar. In Juni vertrek ik terug naar Nederland dus ze zijn vanaf die periode op zoek naar een nieuwe aupair.
Een ding is zeker: Je kunt hier veel leren, ervaring op doen, contacten leggen en van de omgeving genieten.
Mocht je interesse hebben, wil ik je er alles over vertellen!
Haai linda, wij zijn een nederland/frans gezin in Geneve hard op zoek naar de pefecte lieve meid die op onze twee mooie kindjes kan passen. Ben jij dat? Heel veel liefs - Wendy (wendyw@bluewin.ch)
Hallo Linda ,
wij zijn een nederlandse- italiaanse familie en wonen vlakbij Venezie.
In augustus gaat Simone onze huidige aupair weer verder met haar studie en dus zijn we op zoek naar een lieve meid die voor een jaar deel uit wil maken van ons gezin en veel nieuwe ervaringen wil op doen. We zijn benieuwd je beter te leren kennen . Tanti saluti :dag: : Astrid Cataldo Nicolò Elisa en Sara Mastromauro