Enquete:Wat vinden jullie het mooiste strand in Europa?

**Het Italiaanse eiland Sardinië wordt alom geroemd vanwege haar prachtige stranden. Spiaggia rosa, oftewel het roze strand, is hiervan wellicht het mooiste voorbeeld
Enquete vraag:
Wat vinden jullie het mooiste strand in Europa?
Hieronder kan je jou favoriete strand plaatsen,eventueel voorzien met wat uitleg.

http://www.stedentripper.com/wp-content/uploads/2010/07/spiaggia-rosa.jpg

**

Ben niet zo van de stranden, meer van de spannende kliffen… Cliffs of Moher bijvoorbeeld, daar kan ik veel meer van genieten dan van een strand.

Overal in Griekenland :slight_smile:

Ieder strand is mooi zonder mensen, en daar heeft Ierland wel de meeste van. Ook spoelt daar nog eens wat aan, van gedierte dat in de oceaan leeft, dat maakt t boeiend.

:chin:

… Deutsche Ostsee … Usedom :slight_smile:

Strand van Oostende!

Playa Marina in Portugal vond ik wel erg mooi!

ja ik geloof dat ik daar geweest ben, heel klein, en in november met zomerwee, aan de westkust? bijzonder.

Nou vroeger wel eens geweest aan het strand van Argeles-sur-Mer,voor de rest heb ik alleen maar ervaring over stranden buiten Europa !

Berchida in Sardinië

Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app

Het eindeloze strand van Cabanas de Tavira in de Algarve (Portugal) onder andere.

Vlieland, mooie stranden en lekker rustig.

Menorca heeft heel veel geweldige kleine “calas” waar weinig mensen komen. Alleen bereikbaar per boot of per auto als je de weg weet door privé terreinen van boeren.

En cocktails drinken bij Sénéquier met Charles Aznavour en zijn gezin aan het tafeltje naast je. Been there, done that … many moons ago.