Zeker is het strand van Oostende een perfecte plek voor een gezellig dagje uit aan zee, maar jammer genoeg wordt de Belgische koningin der badsteden door het Amerikaanse reismagazine Condeacute; Nast Travellers niet genoemd als een van de beste …
San Blas in Panama was anders ook goed vertoeven…
De copacabana in brazilie vond ik alles behalve mooi…
Meningen meningen, haha.
Of wat dacht je van de mozambique stranden?
Ik heb ze ook wel mooier gezien dan the Frenchmans Cove!
Maar inderdaad, meningen verschillen
zo weet ik er nog wel een paar:
- Norderney en Juist (Duitse Waddeneilanden) zijn werkelijk ongekend mooi en schoon en wit
- het meest noord-westelijke puntje van Cyprus vond ik fraai
- ‘Westpunt’ op Curaçao
Nu voor schoon en "echt"wit strand moet je in Cha aam Thailand zijn.
Oostende:Oppassen dat je niet in honden uitwerpselen trapt(heb het al eens voorgehad!!)
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik het strand van Cha’am niet heel erg geweldig vind vergeleken bij andere stranden in Thailand…
Nu dat er geen “bal” tezien is in Cha’am dat is een feit dat juist is Dave,maar ik vind voor mij persoonlijk dat het strand er mooi (wit)en proper is.
Zeker een aantal van de beste stranden op Sipidan (Malaysia, Borneo) ook het beste duiken daar.
“Sipadan is the only oceanic island in Malaysia, rising 600 metres (2,000 ft) from the seabed. It is located in the Celebes Sea off the east coast of Sabah, East Malaysia (which is on the island of Borneo). It was formed by living corals growing on top of an extinct volcanic cone that took thousands of years to develop. Sipadan is located at the heart of the Indo-Pacific basin, the centre of one of the richest marine habitats in the world. More than 3,000 species of fish and hundreds of coral species have been classified in this ecosystem. Sipadan has been rated by many dive journals as one of the top destinations for diving in the world.”
Verder ook leuke stranden op de Gili’s in Indonesie, voor foto’s en meer informatie kan je op de blog van mijn vriendin kijken, veel plezier!
http://wahinesurfers.blogspot.com/p/reisverslag-indonesia.html
Het witste strand dat ik gezien heb is nog altijd whitehaven beach op de whitsundayeilanden.
een strand hoeft voor mij niet wit te zijn om mooi te zijn.
ik vind dat Sumba in Indonesie hele mooie en verlaten stranden heeft. die zijn toevallig wel wit. doordat het verlaten is, is er echter geen vertier, het is zelfs lastig om wat te drinken te krijgen. de golven zijn vaak te hoog om lekker te kunnen zwemmen, maar je zou er wel kunnen surfen.
San Blas in Panama mag idd gezien worden. Met een beetje mazzel een compleet tropisch eiland de gehele dag voor je alleen
Ipanema en Copacabana liggen zowat naast mekaar en zijn bijna hetzelfde. Echt mooi zijn die trouwens niet.
De prachtige stranden van Zanzibar natuurlijk(Tanzania)