Onderstaand vindt u mijn enquête.
In het kader van mijn afstudeeropdracht van de Hogeschool Arnhem Nijmegen, doe ik onderzoek naar de mogelijkheden van het bouwen van een woon-zorgcomplex in Antalya, Turkije. Aan de hand van deze enquête wil ik graag uw mening en behoeften peilen met betrekking tot het woon-zorgcomplex in Antalya.
Vraag 1: Wat is uw leeftijd?
**
**
Vraag 2: Wat is uw nationaliteit?
**
**
*Vraag 3: Welke plaats(en) / welke regio heeft u wel eens bezocht in Turkije? (indien u van Turkse afkomst bent: wat is uw geboortestad?) *
**
*Vraag 4: Geef aan de hand van een cijfer aan hoe u uw ervaringen met Turkije beoordeelt. *
Vraag 5: Geef aan de hand van een cijfer aan wat uw mening is met betrekking tot (r)emigreren naar Turkije.
*Vraag 6: Geef aan de hand van een cijfer aan in hoeverre u aankoop / huur zou overwegen, als er een modern woon-zorgcomplex in Antalya zou zijn. *
*Vraag 7: Waar gaat uw voorkeur naar uit: kopen of huren van het appartement? *
**
**
*Vraag 8: Stel dat u een appartement in het woon-zorgcomplex koopt / huurt, in welke periode zou u gebruik maken van het appartement? In de winter, vakantiemaanden of permanent? *
*Vraag 9: Bent u op de hoogte van de huizenprijzen in Turkije? *
Vraag 10: Hoeveel geld bent u bereid om uit te geven voor de aankoop van een appartement?
€50.000 t/m €75.000
€ 75.000 t/m € 100.00
€ 100.000 t/m € 125.000
€ 125.000 t/m € 150.000
€ 150.000 t/m € 175.000
€ 175.000 t/m € 200.000
Vraag 11: Wat zijn uw wensen als het gaat om de inrichting van het huis?
*Zet een kruis achter uw voorkeur: *
Aparte keuken
Open keuken
1 slaapkamer
2 slaapkamers
Apart toilet en aparte badkamer
Badkamer + toilet ineen
Balkon
Geen balkon
*Vraag 12: Welke van onderstaande diensten / voorzieningen moeten er naar uw mening in het woon-zorgcomplex aanwezig zijn? Zet een kruis achter uw voorkeur. *
Maaltijd service
Schoonmaak service
Restaurant
Kapsalon
Supermarkt
Hamam
Zwembad
Fysiotherapie
Sportschool
Thuiszorg (hulp bij aankleden, douchen etc)
Wasserette
Gezamenlijke huiskamer
Gezamenlijke tuin
Conciërge
Alarmservice
Huisarts
Recreatie ruimte
Hartelijk dank voor het invullen van de enquête.
Marlou Albers
mwmalbers@student.han.nl
Indien u meer informatie wil ontvangen over het woon-zorgcomplex in Antalya, kunt u contact opnemen met:
De Zon Assurantiën & Makelaardij
Boulevard Heuvelink 125
6828 KK Arnhem
Telefoon: 026-3517050
E-mail: [EMAIL=“info@dezonassurantie.nl”]info@dezonassurantie.nl
Website: www.dezonassurantie.nl