Enquête Turkije

Beste mensen,

In het kader van mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar de mogelijkheden van een woon-zorgcomplex in Antalya.
Aan de hand van een enquête wil ik graag uw mening en behoeften peilen met betrekking tot het woon-zorgcomplex.
De enquête is in het Nederlands en bedraagt 12 vragen.
Indien u interesse heeft om de enquête in te vullen, kunt u een e-mail sturen naar [EMAIL=“mwmalbers@live.nl”]mwmalbers@live.nl. De enquête kan anoniem ingevuld worden.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
M. Albers

Ga hiermee akkoord,Franka?

Maar kun je de enquete hier niet plaatsen?
Heb je aangeklikt en dan krijg ik een outlook adres…

Graag wat meer uitleg,ik sta er open voor.

Onderstaand vindt u mijn enquête.

In het kader van mijn afstudeeropdracht van de Hogeschool Arnhem Nijmegen, doe ik onderzoek naar de mogelijkheden van het bouwen van een woon-zorgcomplex in Antalya, Turkije. Aan de hand van deze enquête wil ik graag uw mening en behoeften peilen met betrekking tot het woon-zorgcomplex in Antalya.
Vraag 1: Wat is uw leeftijd?
**
**
Vraag 2: Wat is uw nationaliteit?
**
**
*Vraag 3: Welke plaats(en) / welke regio heeft u wel eens bezocht in Turkije? (indien u van Turkse afkomst bent: wat is uw geboortestad?) *
**

*Vraag 4: Geef aan de hand van een cijfer aan hoe u uw ervaringen met Turkije beoordeelt. *

Vraag 5: Geef aan de hand van een cijfer aan wat uw mening is met betrekking tot (r)emigreren naar Turkije.

*Vraag 6: Geef aan de hand van een cijfer aan in hoeverre u aankoop / huur zou overwegen, als er een modern woon-zorgcomplex in Antalya zou zijn. *

*Vraag 7: Waar gaat uw voorkeur naar uit: kopen of huren van het appartement? *
**
**
*Vraag 8: Stel dat u een appartement in het woon-zorgcomplex koopt / huurt, in welke periode zou u gebruik maken van het appartement? In de winter, vakantiemaanden of permanent? *

*Vraag 9: Bent u op de hoogte van de huizenprijzen in Turkije? *

Vraag 10: Hoeveel geld bent u bereid om uit te geven voor de aankoop van een appartement?

€50.000 t/m €75.000

€ 75.000 t/m € 100.00

€ 100.000 t/m € 125.000

€ 125.000 t/m € 150.000

€ 150.000 t/m € 175.000

€ 175.000 t/m € 200.000

Vraag 11: Wat zijn uw wensen als het gaat om de inrichting van het huis?
*Zet een kruis achter uw voorkeur: *

Aparte keuken

Open keuken

1 slaapkamer

2 slaapkamers

Apart toilet en aparte badkamer

Badkamer + toilet ineen

Balkon

Geen balkon

*Vraag 12: Welke van onderstaande diensten / voorzieningen moeten er naar uw mening in het woon-zorgcomplex aanwezig zijn? Zet een kruis achter uw voorkeur. *

Maaltijd service

Schoonmaak service

Restaurant

Kapsalon

Supermarkt

Hamam

Zwembad

Fysiotherapie

Sportschool

Thuiszorg (hulp bij aankleden, douchen etc)

Wasserette

Gezamenlijke huiskamer

Gezamenlijke tuin

Conciërge

Alarmservice

Huisarts

Recreatie ruimte

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête.
Marlou Albers
mwmalbers@student.han.nl

Indien u meer informatie wil ontvangen over het woon-zorgcomplex in Antalya, kunt u contact opnemen met:

De Zon Assurantiën & Makelaardij
Boulevard Heuvelink 125
6828 KK Arnhem
Telefoon: 026-3517050
E-mail: [EMAIL=“info@dezonassurantie.nl”]info@dezonassurantie.nl
Website: www.dezonassurantie.nl

Hallo Hans,
Ik had al een persoonlijke mail van M. Albers gekregen en heb reeds een antwoord gestuurd.
Ik ga ook akkoord met zo een enquete,ik ben zelf al jaren bezig een investeerder te zoeken die zo een project in Kusadasi wil bouwen. Ik heb er ook echt interesse in.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

U kunt de enquête via de volgende link downloaden:

http://rapidshare.com/files/308735520/Enqu__te_uitgeprint.doc.html
Als u op deze website bent belandt, klikt u op ‘Free User’. Daarna op ‘Download’.

aangezien je de enquete op twee topics hebt geplaats ga ik die samenvoegen. 1 is voldoende