Enquête over welke airports gebruik jij?

Wij zijn twee studenten van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In het kader van onze opleiding Communicatie doen we een onderzoek naar diverse airports die belangrijk zijn voor Nederlandse reizigers. We zouden het zeer op prijs stellen als u de tijd zou willen nemen om deze korte vragenlijst in te vullen. (max. 5 minuten)

Sinds wanneer is Dusseldorf een Nederlandse luchthaven?

Er staat toch nergens dat het gaart om Nederlandse luchthavens?

Ik loop bij vraag 2 al vast. Ik vlieg 1 keer in de paar jaar, maar die optie staat er niet bij. Nooit kan ik niet invullen, want dat is niet zo en dan is de rest van de vragen een beetje raar.
Maar 1 a 2 keer per jaar komt ook niet erg in de buurt.
Ter vergelijking: De laatste keer dat ik vloog was in december 2007. De keer daarvoor in juli 2004.

ha die Jurjenb, ff je bril opzetten :stuck_out_tongue:

Ik heb de vragenlijst ingevuld,maar wel over de luchthaven “Zaventem”!!

Bovenaan die specifieke vraag stond: “Welke Nederlandse luchthavens gebruik jij?” of zoiets. Als Dusseldorf erbij wordt betrokken, waarom de Brussels Airports dan niet?

Plaats dat iedereen zit te zeveren over “kleine futiliteiten” geef deze studenten een kans om een onderzoek te doen!
Er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken!!Oja ik vizeer niemand,ik schrijf alleen maar hoe ik er over denk! gegroet:georgessiam.

Vanaf mijn kant verwacht ik van hogeschoolstudenten wel dat ze enige zorg dragen voor een enquête, wil die enigszins representatief zijn. (Ik ben hier op de hogeschool ook regelmatig op verbeterd. ;))

hoezo Iedereen ? Ik heb netjes de enquete met ‘‘mijn’’ airports ingevuld : Brussel - Dusseldorf en Frankfurt…

Hoi allemaal,

Bedankt voor het invullen van deze enquête. Aangezien dit een onderzoek is om onze onderzoeksbevindingen uit 2 eerdere onderzoeken te toetsen is deze enquête op deze manier opgezet.

@MyrShalom: Het is voor ons puur interessant om te weten binnen welke segmentatiegroep je valt. 1-2 per jaar (of minder in jouw geval) gecombineerd met nog enkele criteria vallen o.a. in deze segmentatiegroep.

@Jurjenb Dat heeft te maken met de aard van ons onderzoek. Kan ik nu helaas niets over zeggen, gaat o.a. over de perceptie van de afstand tot de luchthavens.