Enquete :Nachtlawaai in het hotel hoe ga je er mee om?

Iedere toerist die al op vakantie is geweest naar het buitenland heeft het wel eens meegemaakt.
Je overnacht in een hotel of guesthouse en je kan niet slapen omdat het rumoerig is op de gang of naast je kamer zijn ze ‘gymnastische oefeningen’ aan het doen.
Nu kun je natuurlijk gaan liggen ergeren of bonken op muren ofdat het gaat helpen wie zal het zeggen?
Wat zijn zoal jullie ergenissen tijdens een verblijf in een hotel en hoe ga je er mee om met nachtlawaai?
Hieronder kan je reageren !

Oordoppen! (en hopen dat het lawaai snel overgaat…)
Als het kan verhuizen naar een ander hotel/guesthouse als het lawaai te erg is.

Heb eens megemaakt, dat er een hele klas kinderen op de etage zat, waar wij ook waren. Nou en dan weet je niet wat je hoort. Of eigenlijk wel dus. Maar alles gaat over. Tijdens onze reizen winden wij ons niet op.

De eerste nacht laat ik het altijd maar gaan. En als het de volgende nacht weer gebeurt ga ik eerst eens na of het hotel er iets aan kan doen of niet. In het laatste geval pas ik me gewoon lekker aan. Wat later naar bed of muziekje in als ik ga slapen. Als ze er wel wat aan kunnen doen, dan zeg ik er ook wat van bij de receptie.

Oordoppen. Maar als gymnastische oefeningen zelfs door mijn oordoppen heen gaan, wil ik nog wel eens op wandjes bonken.
Een Spaans stel leek een keer niet te begrijpen dat een bamboe bungalow net zo gehorig is als een tent. Gymnastiek, muziek aan, meubels verschuiven, ik weet niet welk kama sutra boek ze bij zich hadden… toen heb ik weinig kunnen slapen helaas, ondanks oordoppen.

Mijn grote ergenissen zijn , hotelgasten die bijvoorbeeld zijn gaan stappen en midden in de nacht met veel herrie en kabaal de weg naar hun kamer proberen te vinden.
Andere irritaties waar ik me mateloos aan erger zijn o.a : luidruchtige mensen die de liefde bedrijven, airco die herrie maakt en schuiven van bedden etc…

Ik heb nog nooit last gehad van mensen die met gymnastiek bezig waren. Afgelopen zomer in Egypte werd ik wel gestoord van iemand die continu op onze deur stond te bonken en met de sleutel in het slot zat te kloten. Het is een paar keer voorgekomen, diegene had steeds de verkeerde kamer. Voor de rest: Tja, gebrul en geschuif met bedden/stoelen.

Ik heb het gelukkig nog niet mee gemaakt. Maar als het herhaaldelijk voorkomt zal ik de herriemakers er zeker op aanspreken en als dat niet werkt mag het hotel het oplossen.

Nou ik heb het al eens meegemaakt dat stukken van de plafond naar beneden kwamen,toen mijn bovenburen acrobatische oefeningen aan het doen waren.
Nadien bleek dat het om een lesbisch stelletje ging toen ik aanklopte aan de deur.

Ik heb ooit aan gymnastiek gedaan en ik heb er nog wel eens over opgeschept, dat ik ooit kampioen van de gymvereniging was, maar ik ga daar vanaf nu nooit meer iets over zeggen.
Gymnastiek betekent tegenwoordig heel iets anders, heb ik begrepen.:dag:

Dat vraagt voor meer uitleg,Jo??
Nou Gymnastiek betekent toch turnoefeningen doen of heb ik het mis?lol2

Gymnastiek betekent lichaamsoefening/lichaamsbeweging. Welke betekenis je hieraan wilt geven mag je zelf bedenken. :wink:
Ik heb vroeger ook “gymnastiek” gedaan, in een gymzaal.

Wat burgerlijk…:wink:

Ach ja… Ik ben ook maar een simpele burger. :wink:

Oordopjes, geen tijd voor ergenissen op vakantie, iedereen is op vakantie, de één speelt het zo de andere anders :wink: