Hallo,
Mag je met een enkele reis naar Sint Maarten toe vliegen als Nederlander of moet dit een retourticket zijn. Ik heb daar namelijk werk gevonden en het contract loopt voor meer dan een jaar.
Alvast bedankt.
Elloy
Hallo,
Mag je met een enkele reis naar Sint Maarten toe vliegen als Nederlander of moet dit een retourticket zijn. Ik heb daar namelijk werk gevonden en het contract loopt voor meer dan een jaar.
Alvast bedankt.
Elloy
hey Elloy,
Kun je mij eens vertellen hoe je werk hebt gevonden daar? Ik zoek al een hele tijd en het schiet nix op. Heb je tips!
Alvast bedankt.
P.s neem anders een open ticket is wel duurder, maar dan kun je zelf je data bepalen om terug te gaan. Succes.
Hallo Karlijn,
Ik heb een baan gevonden via internet. Ik kwam een uitzenbureau tegen die in Nederland zit en mensen aan een baan helpt in de Antillen. Het bureau heet Qualitivity http://www.qualitivity-infra.nl. Dit is een bureau gespecialiceerd in bouw en civiel.
Ik weet niet wat voor soort werk je doet?
Als je een open ticket koopt via klm betaal je 2070 dollar en een enkele reis met arkefly kost 930 dollar. En een retour via arkefly voor 2 weken zit op 1220 dollar. Ik ben er achter dat ik wel met een enkele reis mag reizen.
Er zit nogal een groot prijsverschil in.
ik ben ook van plan om in st.maarten te wonen, bij mijn Franse vriendin. Zij betaalde vanuit Parijs naar St. Maarten 450 euro enkele reis. Dus pak een Thalys naar Parijs voor 60 euro en je bent nog steeds goedkoper uit, als via Schiphol vliegen.
Hoi,
Met welke maatschappy heeft ze dat geboekt?