Hoi hoi,
Ik heb een ticket geboekt waar Buenos Aires, en ben van plan om vanaf daar via de Iguazu richting Rio te gaan. Ik vlieg terug naar Nederland naar Rio. Weet iemand of ik er problemen mee kan krijgen dat ik een enkele reis naar Buenos Aires heb geboekt? Of is het voldoende dat ik kan aantonen dat ik vanuit Rio terug naar NL vlieg?
Als je dat alles binnen 90 dagen doet, geen probleem. Je moet nl kunnen aantonen dat je niet langer dan 90 dagen in Argentinië verblijft. Ik weet dus niet hoe lang je van plan bent om daar te blijven?
Je hebt 2 enkele reizen gekocht en dat was goedkoper dan een open jaw ticket (AMS BUE, RIO AMS)??? Dat kan ik me niet voorstellen namelijk. Verder kan de maatschappij op Schiphol je al weigeren met alleen een enkele reis BsAs, maar als je inderdaad ook een ticket terug kan laten zien zullen ze je wel doorlaten.
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet niet wat een open jaw ticket is, maar ik heb via KLM AMS-BUE en RIO-AMS geboekt. Ik heb een retourticket geboekt, maar ik moest de optie ‘terug vanaf een andere bestemming’ aanklikken. Ik kan er dus van uitgaan dat het geen probleem is?
Overigens ga ik maar 3 weken, dus binnen 90 dagen is geen probleem 
Geen probleem, veel plezier!
Open jaw
Dus geen enkel probleem inderdaad, have fun!