ik wil graag na casablanca vliegen en ik wil graag weten of je dan ook een enkele
reis dan kan boeken zonder dat je problemen krijgt bij de douane of dat je niet word binnengelaten.
ik heb een nederlandspaspoort .en ik weet dat ik een visum krijg voor 3 maanden maar voor die tijd ben ik al weer terug in nederland,
ik wil een enkele reis boeken omdat ik samen met iemand terug vlieg en de datum niet zeker is.
weet iemand of ik een enkele reis kan boeken zonder problemen in marocco te krijgen
en is het vliegen uit belgie goedkoper dat heb ik gelezen dan vanmaf amsterdam,
Hallo
Enkele reis kun je absoluut boeken zonder problemen ,ikzelf doe dit ook altijd en heb ook een Nederlands paspoort. Zorg erwel voor dat je voor de 3 mnd voorbij zijn het land ook hebt verlaten.En via Brussel is idd goedkoper dan Amsterdam,je kunt ook via Dusseldorf,ligt eraan waar je woont natuurlijk.
Succes! :dag:
hartelijk dank voor je reactie
ok dat is fijn dat je kan reizen ook met een enkel reis
maar ik krijg je daar geen problemen mee met het vlliegtuigmaatschappij waarmee
ik vlieg dan?
of bij de douanne op casablanca?
ik zelf woon in rotterdam maar ik hoor dat via brussel chaerloi goedkoper vliegen is. mooi dat het klopt want heb nooit via belgie gevlogen.
het je nog enig idee waarmee je het beste kan boeken
wat jij meestal doet want je zei dat je dat ook doet zonder problemen
maar bij welke heb je geboekt
alvast bedankt voor de informatie
sorry ik had nog een vraagje.
als je terug reis wil boeken vanuit marocco
hoe doe je dit dan?
hartelijk dank voor u reactie
Je kunt je tickets gewoon via internet boeken. Ook vanuit Marokko dus!
Goedkope tickets boek je via Ryanair of bijvoorbeeld cheaptickts.nl
Succes met het plannen van je reis!
ok hartelijk dank voor u informatie
maar als je via internet boek krijg je dan gekijk je tickets?
want zag dat royal air maroc wel erg duur is
weet misschien een andere maatschappij die wel goed is
en enkel reis is geen enkel probleem toch
Je kunt kijken bij www.jetairfly.com
En zoals hier boven staat kun je gewoon via internet een ticket boeken ook vanuit Marokko.
:zon02:
heb jij eerder bij deze vliegtuigmaatschappij geboekt
en is het te vertrouwen want ik heb dat nog nooit gedaan
vandaar dat ik het vraag.
en sommige sites zijn ook in engels nog
krijg je dan je ticket gelijk in je email
ik heb een keer gebeokt bij dreizen maar die is duur en heeft lowcostvluchten ook niet
Hoi Saskia,
Ik boek al enige jaren bij ryanair.Ik vlieg altijd via brussel chareloi.Ik reis met mijn man en 2 kinderen.het is prima te doen. Het feit is dat je veel goedkoper uit bent dan wanner je via amsterdam vliegt.Je kunt een ticket boeken en dan krijg je in je mailbox verder alle gegevens.Tevens kun je via mijn boekingen alles in de gaten houden.Ook kun je zo via hun site vanuit marokko gewoon een ticket terug boeken.Is geen enkel probleem dat doen wij geregeld.Let alleen wel op bij ryanair zijn wat betreft bagage wel streng.15 kilo is 15 kilo en als je meer hebt betaal je daar goed voor.Je kunt kiesen uit 15 kilo of 20 kilo.Dit geld. maar al met al als je dit goed hebt door gelezen dan is dit prima te doen en heb je een goedkoop ticket.In mijn ervaring met het boeken en bekijken van de tickets heb ik gemerkt dat van maandag tot woensdag de tickets meestal goedkoper zijn dan wanneer je vanaf donderdag tot zondag kijkt.Als je een aantal keer hebt gekeken zul je wel zien wat ik bedoel.Nou ik hoop dat je vragen beantwoord zijn.Mocht je nog vragen hebben dan kun je me altijs mailen.Succes ermee.
gr patricia
hoi
hartelijk bedankt voor u reactie
ok mooi dat het zo makkelijk en goedkoop is om mee te vliegen
ik heb er namelijk nog nooit mee gevlogen
maar ik had nog een vraagje aan je
ben je al vaker gevlogen met een enkele reis en nooit problemen gehad/
want ik heb nu een enkele reis geboekt en
boek de terug reis vanauit marocco van dezelfde site erg makkelijk
en goedkoop ook
bedankt,
u zei dat u vaker na marocco heb gevlogen met enkele reis toch?
dan zal bij mij ook geen probleem zijn toch ?
heb een nederlans paspoort,
want las op internet dat je een enkele reis kan boeken alleen landen waar je vooraf visum voor moet hebben daar kan dat niet en marocco
krijg iedereen toh bij de douane altijd gratis visum,
ik hoor van je
of anders kan je me ook mailen