Engelse taallessen geven op de Malediven

Eerder dit jaar heb ik op dit forum een bericht geplaatst waarin ik aangaf op zoek te zijn naar iemand die op de Malediven een bescheiden Engelse taalklas wilde runnen. Inmiddels heb ik daarvoor iemand gevonden en zijn dingen min of meer in stroomversnelling geraakt waardoor ik nu op zoek naar mensen die voor minimaal 6 maanden, maar bij voorkeur 1 jaar als Engelse taaltrainer willen werken.

Wat ga je doen?
Je gaat Engelse taallessen geven aan kinderen tussen de 4 en 10 jaar. Hiervoor is een programma geschreven en materialen zijn beschikbaar. Heel belangrijk is dat je de lesinhoud met veel enthousiasme en geduld kunt overbrengen. Je Engels dient uiteraard goed te zijn, maar zeer zeker niet perfect of accentloos.

Waar ga je werken?
We hebben op dit moment twee taalklassen op verschillende eilanden. Voor komend jaar is het voornemen ontstaan om minimaal 3 nieuwe klassen te starten. Afhankelijk van jouw voorkeuren, werkervaring en opleidingen, zul je werken in een van de bestaande klassen of wellicht de mogelijkheid krijgen mee te helpen met de start van een nieuwe taalklas op een van de eilanden waar we van plan zijn een taalklas te starten.

Eigen bijdrage
Je zult zelf het ticket naar de Malediven moeten bekostigen en een deposit moeten betalen aan de Immigratiedienst op de Malediven (Voor Nederlanders is dit 600 EURO). Dit bedrag ontvang je terug wanneer je de Malediven verlaat.
Wij zorgen voor een degelijke accommodatie en je ontvangt een maandelijkse vergoeding die gelijk is aan een lokaal minimum salaris, wat ruim voldoende is voor het maandelijks levensonderhoud.

Meer informatie?
Er valt natuurlijk nog veel meer te vertellen over deze unieke mogelijkheid om te werken op een van de mooiste plekjes op aarde. Stel gerust je vraag in dit topic of stuur me een privébericht. Een uitgebreide Engelstalige brochure (PDF) is beschikbaar via onze website.

Hallo,

Ik heb interesse! Ik heb je net gemaild :wink:

Groetjes,

Mailtje ontvangen, waarvoor dank. Reactie is al onderweg.

Ik begrijp niet helemaal hoe ik precies terug moet reageren maar ik hoop het goed te doen. Is dit bericht nog steeds geldig?