In 2006 ben ik als vrijwilliger aan de slag gegaan op de Malediven. Inmiddels woon ik nog steeds op de Malediven en ben ik hier een taalklas gestart. Voor deze klas zoek ik iemand die het stokje voor minimaal 6 maanden komt overnemen, waarbij een onderwijskundige opleiding of ervaring, niet nodig zijn.
De Junior Star Class is een Engelse taalklas voor leerlingen in de leeftijd van 4 tot 10 jaar. In drie groepen bezoeken zij de klas 4 keer per week voor 1 uur. Je werkt dus 3 uur per dag, 4 dagen per week en hebt daarnaast alle tijd om te genieten van dit prachtige land en de zeer gastvrije mensen. Meer details over deze toch wel zeer bijzondere mogelijkheid, vind je in deze bijlage:
Wat een prachtig stukje heeft u geschreven! Ik word er helemaal gemotiveerd van. Helaas ben ik pas vanaf april eventueel beschikbaar… Mocht u later ooit nog iemand nodig hebben, ik heb tijd ! (tussen jaar(/jaren voor mijn master) ik heb ervaring met werken met kinderen, mijn Engels is goed en ik sta stevig in mijn schoenen. Veel succes met iemand vinden!
Inmiddels een geschikte kandidaat gevonden. Er zijn echter nieuwe ontwikkelingen en we zoeken nog meer mensen die bereid zijn om voor minimaal 6 maanden naar de Malediven te komen. Ik heb hiervoor een nieuw topic gemaakt: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=182697