(engelse) les geven

hallo mede reizigers!

ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen!

ik ben geintreseerd om les te geven in cambodja, ik zit momenteel in thailand en het geld begint op te raken maar ik wil nog niet naar huis natuurlijk.
lesgeven lijkt me te gek! (ga ook een opleiding tot kunst docent beginnen na m’n reizen) en ben erg benieuwd naar cambodja.

mijn vraag is: wat kan je als leraar zo’n beetje voor salaris verwachten, en is daar leuk van rond te komen? aangezien m’n geld bijna op is is rond kunnen komen wel een pre voor mij vandaar deze vraag

alvast bedankt voor de reacties! :smiley:

Zomer komt eraan dan is het meestal erg stil op betreft banen als leraar.
Maar hangt beetje af van je engels maar les geven zou niet zo`n groot probleem moeten zijn.

uurloon zou zo rond de $10 dollar per uur moeten liggen afhankelijk natuurlijk van het niveau engels dat jij beheerst.

voltijd is meestal 20 uur per week dus reken maar uit, zo`n 800 per maand en aan je verhaal te lezen heb je niet veel nodig dus rondkomen kan je er zeker van en als je niet gek veel uitgaat dan kan je misshcien nog wat sparen ook.

Succes!

Ik neem aan dat het hier wel een persoon betreft die een bachelor heeft?
10 dollar per uur vind ik vrij veel namelijk.

Ikzelf wil binnekort een TEFL diploma gaan halen en daarmee in Phnom Penh les gaan geven.
Hield zelf rekening met een salaris van hoogstens 600 dollar per maand.

Enig idee waar je het beste aan de slag kunt met een TEFL diploma?
Of waar je het beste kunt beginnen met zoeken?
Ik begin op 0 en het liefste wil ik al een paar sollicitatie gesprekken geregeld hebben voordat ik daar het vliegveld uit loop.
(Ik ben van plan om over ongeveer 6 maanden te vertekken)

Als het teveel vragen zijn wil ik wel een eigen topic starten.