En hier komt"Ryanair" met het laatste nieuws....!

Ik denk dat “Ryanair” voldoende bekend of berucht is, zonder “voorwoord” en mijn tijd te verspillen.
Awel, de eerste nieuws is dat van de 3 toiletten waarvan 2 zullen “verdwijnen” om plaats te maken voor meer stoelen; Michael O’Leary zei dat die 3 toiletten zijn nooit simultaan gebruikt, dus, weg met de verspilling !
Hoeveel stoelen bijkomen? Juist, 6 ! Hij weet het goed genoeg dat 189 stoelen is de maximum in zijn Boeing 737.
Om nog wat geld te vinden, gaat hij nog een taks invoeren op de geprinte tickets ; waarom? het komt nog geld bij…
Er is nog iets ; hij denkt om de gebruik van de toiletten niet meer gratis moet zijn maar wel betaalbaar…als die 3 mogen nog blijven…

Bron : artikel eerst verschijnen in “The Telegraf” en dan door de Roemeense pers overgenomen in www.presaonline.ro
vertaling: DS

Dit is nogal oud nieuws. We hebben eerder van die berichten gehad. :wink:

Met “Ryanair” weet je nooit…vorlopig heeft hij in de cabinepersoneel nog niet “gesnoeid”

Wordt lastig, want die moeten extra producten verkopen aan boord. :wink:

Ja, je hebt gelijk, het wordt lastiglol2

Wanneer hebben ze staanplaatsen, weet je dat ook Sopirla.
Nog meer makke schapen in de machine.

Hi Paulana
Met die Michael, alles is mogelijk; trouwens het verbaast me niet, nog niet toen hij op het idee kwam dat 2 piloten zijn te veel, dus 1 eruit en in noodgeval kan een stewardess met de meeste ervaring, in de cockpit stappen en die andere piloot helpen !
Ik vroeg me dikwijls af als die Miky weet met wat hij bezig is…antwoord nog zoek !
Groetjes
Sopirla>>>

Volgens mij komen die staanplaatsen pas zodra ze op één lijn zitten met de commissies die over veiligheid gaan. Zitten nogal wat haken en ogen aan.

Co-piloten schrappen lijkt me absoluut geen goed idee. Andersom is wellicht handiger: als hij niet in de cockpit hoeft te zitten, kan hij de cabin crew helpen.

Alleen dan moet die cockpitdeur open en dat is nou juist (volgens mij) niet zomaar toegestaan sinds 9/11.

Piloten - co piloten waarom ? Zet die kist op de automatische piloot.
Of moeten we daar ook meer voor betalen ? En die staanplaatsen Jurjen waarom niet, hadden ze vroeger in de Amsterdamse Trams ook.
Dan nog een conducteur en klaar is Ryanair.
Ieder z,n thersmosfles koffie -pakje brood en het nieuwste de “plaszak”.
Ze zijn er gek genoeg voor. :cheer::dag:

Paulana, Michael O’Leary is “nuts”. Geen mens met een goed gebalanceerde psyche zou zoiets aanvaarden, laat staan ook nog in praktijk zetten !
Weet je wat, als alles perfect nagedacht is, waarom vliegt hij zelf niet, alleen in de vliegtuig (geld is geen topic), met 1 piloot en een stewardess in de cockpit (1 toilet is genoeg voor 1 mens)? Kan me iemand antwoorden ?
Groetjes
Sopirla>>>

De Boss van Ryanair heeft toch al een privejet met secretaresse
Nou ja een 2de kan er altijd nog bij met die gasten,

Ben benieuwd wanneer Ryancruise komt, geen copy van de Titanic natuurlijk.

Ja, akkoord, maar als ik Sir Richard Branson wil nadoen en aan de wereld laten zien dat ik een pakt met de duivel heb getekend, zou ik zo doen…juist wat ik in de vorige e-mail geschreven heb !
Laat de wereld zien dat je duivel zelve bent en niemand, op de gaans aarde, heeft betere oplossingen kunnen vinden op elke probleem dan ook !
Groetjes
Sopirla>>>lol2

De automatische piloot heeft tenmisnte geen uurloon. :wink:

Als Amsterdamse trams (waar je overigens nog steeds in kan staan) een noodstop moeten maken, doen ze dat niet vanaf een grove 900 km/u. :wink:

Een noodstop vanaf 900 km/u , ik dacht aan een tussenstop voor de mensen die aan zo,n lus hangen. Voor hun hapje en drankje- sigaretje.
Ach weet, je nog even en het is sowieso selfservice, misschien wel een stuk veiliger en leuker voor de klanten, kunnen ze achteraf niet zeuren.
Ik zie dat persoonlijk wel zitten/hangen/staan, en zeker als het uurloon wegvalt voor die robot. Kan alleen maar voordeel voor de klant opleveren.

Een conducteur die de niet aanwezige tickets wil knippen = lachen lol2
Dus die wordt ook geschrapt, alles zelf doen Jurjen is dat wat voor jou ?
Of ben jij meer voor comfort, ik bedoel van Amsterdam naar Barcelona = 2 uur
Voor mijn werk in Amsterdam was ik vaker en langer onderweg in de spits en met staanplaats. lol2

Allez Madammeke kende gij die Michael persoonlijk…Amai amai
Dan moette gij die monseigneur toch kenne en eens met hem praten.
Heb je versterking nodig 1 mail en ikke ben daarbij,
Vliegt hij na ons gesprek alleen nog op Bali,amai…lol2

Jurjenb en Paulana, “like I said” , de man is “nuts”, hoe je het ook bekijk; je kunt eventueellol2 of afraden bij de mensen die in een kist van die maatschappij, willen gebruiken.
Ik zal het zeker doen, want mijn schoonouders vliegen 2 keer per jaar naar Spanje.
Groetjes
Sopirla>>>

Lieve Sopirla en Jurjen,

In die kist wil ik niet begraven worden, ook niet met 900km per uur .
Laat me cremeren is veiliger voor iedereen :kus:

Lieve Paulana, ik ben ook voor cremeren, maar ik zal mijn laatste wil laten wettig maken, want ooit koud, ze kunnen doen wat ze willen.
We gaan stilaan buiten de topic en het mag niet.
Groetjes
Sopirla

Heb al een keer met RyanAir gevlogen. Vond het karig genoeg. Voor mij heeft er niet meer verder geschrapt te worden. :slight_smile:

Voor je, misschien niet, maar Mikey heeft nog idees en “guess what”…je kunt hem niet stoppen want je kunt z’n advocaten niet betalen; yea got it?