En dan Ethiopie..

(origineel bericht op be-more.nl)

En dan Ethiopie…

…want na een stille periode, wat reizen betreft, vertrek ik in oktober voor een maand naar Ethiopie! Ik verheug me er ontzettend op al ken ik er de mensen en het land niet, al weet ik nog niet op wat voor project ik kom te werken…maar toch…een warm gevoel van binnen…

Na Zuid Afrika, Uganda en Malawi is Ethiopie onlangs het 4de land waar Be- More vrijwilligers voor kunnen kiezen en ik heb me daar een mooie beelden bij… Wat en hoe het uiteindelijk wordt lees je over een maand! Ik zit in de buurt van Awasa, 400km onder Addis Ababa.

Terwijl ik dit schrijf denk ik aan afgelopen week. Ik was wachtende op een station in Duitsland en er kwam een ontzettend blij donkerdedonkerst bruin kindje van een maand of 8 voorbij. En ik voelde de link naar Afrika en voelde nog meer wat ik de afgelopen tijd gemist heb… zomaar blije mensen, groot en klein zomaar blij om en met niets…ondanks… En ik voelde opnieuw mijn tweede thuis… aangeboren… niet aan te ontkomen…en voor altijd! Yes, binnenkort mag ik er weer even zijn!

Naast de gewone voorbereidingen geef ik op zaterdag 8 october a.s. een sponsor-etentje bij mij thuis. De volledige opbrengst gaat direct naar het project! Ik heb er al aardig mee gelobbied maar voor wie wil, er is nog plaats! Je kunt dan bij mij thuis, bediend door mijn spetters van kinderen, genieten van een 3-gangen-etentje, de prijs is €15 en per consumptie betaal je €1. Je hebt de keuze uit 17u of 20u. En mag blijven plakken, als er wat gedrinken wordt uiteraard…! Aanmelden kan tot 1 october plus minus…op 0645400437 of via <a href=“mailto:trudyhilkes@kpnmail.nl”>trudyhilkes@kpnmail.nl</a>

Voor degene die een bijdrage wil leveren en niet in de gelegenheid is te komen eten, je kunt via <a rel=“external” href=“http://www.Be-more.nl”>www.Be-more.nl</a> en onder vermelding van mijn naam mee helpen aan, dus doe je best!

Om op de hoogte te blijven kun je je abbonneren op mijn weblog, zie rechtsonder!

Voor nu genoeg, wordt vervolgd, ook of JUMBO mijn etentjes-sponsor wordt! I hope so!

Met een lieve groet, Trudyx

(origineel bericht op be-more.nl)