Emigreren naar Zaio (provincie Nador)

Hallo Allemaal,

Zoals velen hier zijn we dus ook van plan om te emigreren naar Marokko, en wel naar Zaio in de Provincie Nador. We hebben 2 kinderen 3j en 5mnd. Plan is om voorjaar 2013 te verhuizen. We hebben daar al een huis. De bedoeling is dat eest mijn vrouw en 2 kids gaan. Ik behoud mijn baan hier, en zal in de eerste jaren op en neer moeten vliegen. In aug 2012 gaat mijn gezin voor 3 mnd proef draaien. Kinderen zijn gelukkig nog niet leerplichtig hier. Als het bevalt worden de plannen voor 2013 doorgezet. En zullen de kids ook worden ingeschreven in een privé school aldaar.

Ben benieuwd of ook mensen hier zijn die van plan zijn te emigreren naar de provincie Nador, en omstreken, en ervaringen willen delen/wisselen.
Gr, Sabo

hallo ik en mijn man zijn van plan om teverhuizen naar nador omgeving selouan.mijn man is daar een aanemers bedrijf gestart en heeft al projecten in de wacht staan. wij wijn allebei in belgie opgegroeid, dus het is toch een hele verandering mijn man is afkomstig uit nador ik zelf kom uit casa blanca, dus het is toch wel een beetje spannend, ik heb al een beetje onderzoek gedaan en ben toch van plan om eerst de taal te leren. wij zouden ook graag mensen willen kennen die deze stap ook zetten.