emigreren naar Ierland met tieners

Hoi,

Dreams can come true. Zo hebben we altijd opgevoed, als je er maar voor gaat.

Schets van ons gezin:Mijn man zit in de IT. Heeft hier een goede job. Ikzelf ben altijd thuis geweest voor de opvoeding van de kinderen. Kinderen die intussen 12, 17 en 19 zijn. Onze dochter studeert voor opvoedster, mijn zoon zit in een hotelschool en volgt daat de opleiding slagerij-traiteur. Hij werkt ook in deze sector in zijn vrije uren. De jongste gaat in september naar het eerste middelbaar. deed de laatste twee jaar van zijn lager onderwijs in het frans.

Twee jaar geleden kreeg mijn man een aanbieding van Seattle. Owv de greencard voor onze oudere kinderen hebben we daar niet op ingegaan.
Mijn droom is altijd Ierland geweest. In Noord- Ierland wonen mijn “zusjes”. Drie dames die in de vakantie bij ons gezin kwamen en waar ik als zussen mee opgroeide.

Nu een kleine maand geleden, werd mijne man gecontacteerd door Amazon voor een jobsolicitatie. Iedereen in het gezin is dolenthousiast. Wij willen het belgenland, waar we ons nooit thuisvoelde achter ons laten.
Zijn er nog mensen die ons voorgingen met tieners. Waar op letten?

Hoi

Ik ben benieuwd naar de reactie’s. Ik ben van plan met mijn vriend daarheen te verhuizen en zou ook wel willen weten waar we op zouden moeten letten.