Emigreren naar Ghana Accra

:dag:hallo mensen,
Mijn naam is Frans en ik ben van plan om dit jaar naar Ghana te emigreren. Werk heb ik al via vrienden maar ik wil graag weten wat ik allemaal nodig heb.
45 jaar jong en sta op het punt om dit land te verlaten. :backpack:
IK weet dat ik een visum nodig heb en geld achter de hand, maar ik weet niet hoeveel en wat al niet meer zoals inentingen en papieren
kan iemand mij hierbij helpen.:idea:

Hoi Frans,welkom op wereldwijzer!
Een vaccinatie tegen gele koorts is verplicht als je naar Ghana reist daarnaast moet je in het bezit zijn van een cholerastempel. Dit alleen als je over land Ghana binnenkomt. Daarnaast is het verstandig on inentingen te nemen tegen hepatitis B, rabiës, buiktyfus en tuberculose. In Ghana komt Malaria voor neem dus Malariapillen mee, slaap onder een klamboe en zorg voor voldoende DEET
Voor verdere antwoorden op al je vragen kan je terecht op het Ghana Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je emigratieplannen,Frans!
groet,georgessiam.

Hallo Frans

Leuk dat u wil en probeert te emmigreren naar Ghana, Ik en nog een paar mensen zitten hier elke keer op het forum van Ghana, Wij weten heel veel dingen en kunnen elke vraag wel beantwoorden, U kunt altijd vragen stellen aan ons en speur ook even alle berichten door misschien zijn er wel een aantal berichten die belangrijk is voor u of interesant voor u.
Ik zie en spreek u wel op de Ghanaform

Groeten