erikdr
29 november 2015 om 19:12
3
Hoi,
ik ben op dit moment (29-11-2015) 17 jaar oud, en heb altijd al naar de USA willen emigreren. :NETHERLAN:USA:
Het liefst wil ik gelijk emigreren als ik klaar ben met mijn studie MBO Niveau 4.
Maar ik heb gehoord dat het natuurlijk niet makkelijk is om te emigreren naar de USA.
Toch heb ik al vele mensen gezien de vanuit Nederland naar de USA gemigreerd zijn.
Ik heb op het moment niet veel geld en financiële steun van mijn ouders hoef ik ook niet te verwachten…
Als ik zou emigreren zou ik eerst zoveel mogelijk spullen (en eventueel mijn auto) verkopen zodat ik dat allemaal over hoef te laten komen.
Ik denk dat ik persoonlijk alleen kan emigreren als ik de Staatsloterij win:crybaby: .
Ik ben nog nooit naar Noord-Amerika geweest.
Ik ken ook helemaal niemand in de USA.
Ik weet niet hoe ik dit moet gaan doen/aanpakken…
Zijn er geen Nederlanders in de USA die mij vanuit daar zouden kunnen helpen binnen te komen?
Hoi hoi,
Ik zou de discussie verder hier voeren
Algemeen
Wereldwijzer Reiscafé
Hier vind je een overzicht van het online netwerk van Wereldwijzer Reisforums. ALGEMEEN Facebook chat: https://www.facebook.com/messages/c/675318164347377/t/5669964823133204 Facebook groep: Wereldwijzer Reizigers Netwerk | Facebook Whatsapp...
Leestijd: 1 mins 🕑
nadat je eerst alle info aldaar gelezen hebt. Nee NL mensen aldaar zullen je niet kunnen helpen tenzij ze je op afstand een baan aanbieden maar dan nog moeten zij bewijzen dat de vereiste skills niet aldaar te krijgen zijn, en met MBO diploma acht ik die kans minuscuul. Resteren nog de routes van huwelijk met een Amerikaan(se) en de Green Card lottery, die laatste is gratis en staat voor alle nationaliteiten open.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]