emigreren naar amerika ( snele reactie A.U.B )

Hallo

ik ben 15 jaar over een maand en paar dagen word ik 16 jaar.Ik heb hele grootte plannen voor in mijn toekomst en mijn grootste plan is om naar
Amerika te gaan emigreren.
maar ik ben bang dat het niet lukt door alle reacties die mensen geven bijv. dat het heel moeilijk is
en dat je veel geld nodig hebt aan het begin als je wilt emigreren. Heb zelf ook gehoort dat je geen visa nodig hebt als je 18 bent en een nederlandse
paspoort hebt ( maar dan mag je alleen op vakantie gaan ) en anders heb je wel een visa nodig of een green card. Zelf kom ik uit Polen maar als ik 18 ben ga ik een Nederlandse paspoort aanvragen ( zodat het makkelijker is om te gaan emigreren ).

IK wil aan jullie vragen of het echt zo moeilijk is als mensen zeggen en is het moellijk om werk te vinden als je je opleiding hebt gedaan voor recherche
( HBO ). IK ben niet altegoed in Engels maar de laatste weken oefen ik ook op internet en gaat het veel beter maar volgensmij leer je engels vanzelf als je daar emigreert. Heb ook een extra vraag en dat is : in Amerika heb je geen niveaus maar dus je hebt bijv. hier je opleiding gedaan kan je daar dan ook iets anders gaan doen als je werk kan vinden of mag je alleen dat doen waar mee je je school hebt afgemaakt?

IK zit al 9 jaar op karate en als ik mijn zwarte band haal wil ik mijn eigen sportschool oprichten krijg ik in Amerika ook de kans om daar een sportschool op te richten en verdien ik ook daar een beetje van?

Groetjes,

Weronika

A.U.B voor snelle reactie

Heel simpel: als dat jouw droom is moet je er voor gaan. Niets is onmogelijk!