Emigreren naar Bursa!!!

Hallo mensen,

Ik zie allemaal leuke berichten over istanbul, alanya, bodrum, izmir, antalya enz.

Maar zijn er ook nederlanders die in bursa zitten:question:
Ik ga 12 september emigreren naar bursa en ga 6 november trouwen
en vraag me af of er ook mensen in bursa zitten, waar ik mee in contact kan komen als jullie dat leuk vinden :)!

Ben benieuwd hoeveel reacties ik hierop krijg hahahhaah zou toch niet zo wezen dat ik de enigste ben???:frowning:

Hoor graag van jullie:dag:

gr debora

Wat spannend! Ik ben bang dat je hier vrijwel niemand zal vinden die ook in Bursa woont… De meeste meiden vertrekken meer naar de toeristische badplaatsen…

In ieder geval hoop ik dat je respons krijgt en wens ik jullie veel geluk toe in Bursa!

Hoi mexx,

Hmmm ja denk ik ook!
maargoed mijn mannetje woont nu eenmaal in bursa en ga voor hem verhuizen en bursa is toch ook heel mooi met de bergen en de stad.
heeft veel weg van nederland ook het weer :teeth:ben benieuwd of ik nog reacties krijg hahhaahaha.

gr debora

1 like

Deborah!

Goed nieuws :slight_smile: Ik woon ook in Bursa!! En wat ben ik blij iemand te vinden die ook in bursa woont! Ik begrijp dat je inmiddels hierheen geemigreerd bent. Waar woon je? Ik moet helaas maandag terug in Nederland, maar niet voor lang, want samen met mn vriend ben ik op huizenjacht om snel weer terug te kunnen komen en dan voor altijd.

Ik hoop snel van je te horen en wie weet kunnen we in contact komen!

Groetjes Kylie