Emigreren Naar Australië

Wie o wie kan mij enige tips geven of raad waar ik moet beginnen, en of je kleine kinderen een goede toekomst kan bieden want in Nederland weet ik het zo onderhand niet meer alles is stukken duurder, gestresst en onbetaalbaar

Hoi Rakim,

Ik heb zelf in totaal 7 jaar in Melbourne, Australia gewoond, waarvan 4 jaar van mijn 8e tot 12e en daarna van mijn 19e tot 22e en ik moet zeggen als ik er nu op terugblik vind ik het de beste tijd van mijn leven.

Om als kind daar te wonen is veel meer relaxed als in Nederland (en als volwassene trouwens ook) Ik heb goeie herinneringen aan de basis school en high school, en ook aan het bedrijfsleven…

Als je daar een visum kan krijgen raad ik het je zeer zeker aan, natuurlijk ervaart iedereen het weer anders, maar het is in Australie stukken minder gestresst en de mensen zijn meer “easy going”

Ikzelf heb een visum voor onbepaalde tijd en zit er over na te denken om ooit nog voor goed terug te gaan maar wil eerst de rest van de wereld verkennen…

Ik weet verder niet hoe het in zijn werk gaat om een visum aan te vragen omdat ik de mijne al zo lang heb maar ik het gehoord dat het niet altijd makkelijk is…

Good luck! En als je verder nog vragen of zo hebt email me!!

Misschien dat je hier wat kunt vinden:

www.xpdite.net