Hoi,
Aankomende februari 2011 zullen mijn vriend en ik gaan emigreren naar St. Maarten. Op zich allemaal al spannend genoeg, maar ik maak mij nog het meest zorgen om mijn 2 katten (Brits Kortharen beide +/- 4 jaar oud). Die gaan mee natuurlijk! Het zijn echte binnen (of in onze patio) katten en houden van regelmaat en routine. Ik maak mij dus vooral druk om hen, want de rest komt wel goed.
Ik ben heel benieuwd naar de ervaring van andere mensen. Heeft iemand zijn of haar kat(ten) meegenomen en hoe is dit gegaan? Ik vind het vreselijk om mijn dieren (alsof het koffers zijn) bij een balie af te geven en ze dan daar met wild vreemde achter te laten in de hoop dat ze veilig in Sint Maarten aankomen. Ik wil weten wat er met ze gebeurd. Het is een behoorlijk lange vlucht, dus ze moeten eten en drinken… Daarnaast moeten ze neem ik aan ook een kattenbak(je) in de kooi? Mogen de katten bij elkaar in de kooi? Kan ik ze rustgevend middeltje geven?
Zo heb ik nog veel meer vragen, dus als iemand info heeft hoor ik het graag! Ik hoop dat iemand mij kan helpen en natuurlijk het allerliefst gerust kan stellen.
Alvast bedankt!
Grt. Mette
[ame=“Our British Shorthairs - YouTube”]YouTube - Our British Shorthairs[/ame]