hoi,wij willen hier onze bar en woonhuis verkopen en emigreren naar Goa India.ben al geruime tijd bezig met het zoeken naar opties,maar ik schiet niet echt op. ben op zoek naar iemand ,die ons de weg kan wijzen!!!
Waarom steek je je licht niet op bij de Indiase ambasade???
Daar kunnen ze je alles vertellen, wat betreft de eisen waaraan je moet voldoen…
de wettelijke voorwaarden zijn erg streng …zeker wat betreft horeca
. SUKSES.
Misschien kan ik helpen?
Chachaprem
Hee:D
Mijn naam is Lotte Peters, 19 jaar, en ik wil jullie graag voor wat informatie vragen.
In de zomervakantie ben ik 2.5 maand naar mijn vriend geweest die woonachtig is in India (Bangalore)
Ik ben recent afgestuurd voor mijn niveau 3 diploma dierverzorging, en ben momenteel student biotechniek.
Maar omdat ik graag even een tijdje uit de boeken wil gaan, willen we toch wel heel graag bij elkaar gaan wonen voor een langere tijd, ongeveer 1 a 2 jaar.
Omdat ik een dierverzorgende achtergrond heb willen we samen een dierenwinkel opstarten in India.
Mijn vriend is zelf ook nog werkzaam als vice president van het grootste internetbedrijf in India. Hij verdient hier veel geld mee. Dus ook genoeg om ons samen te kunnen onderhouden.
Met mijn kennis over dieren en ervaring in de praktijk denken we een goede kans te maken in de markt.
mijn vragen aan zijn:
- wat moet ik precies doen om voor een langere tijd in India te wonen?
- kunnen we een dierenwinkel opstarten in Bangalore?
- mocht het niet lukken met de dierenwinken, kan ik daar dan alsnog wonen?
Graag hoor ik snel van jullie
Met vriendelijke groet,
Goede vragen! Een toeristenvisum aanvragen is relatief ‘makkelijk’, maar voor langere tijd weet ik ook niet. Ik ben benieuwd wie reageert en welke tips binnenkomen. Ik lees graag mee. Een visum tot 6 maanden is goed te krijgen, maar dan heb je wel een werkgeversverklaring nodig. Laat ik nu net mn baan opgezegd hebben om naar India te kunnen gaan. Weet iemand een alternatief?
Alvast bedankt! Groet, Eveline