Emigratie

Wil graag gaan imigreren naar Aruba

Als je niet geboren bent op Aruba of een Arubaanse ouder hebt gaat dat heel moeilijk worden. Lees de diverse onderwerpen op dit forum maar

Wie kan mij helpen?over 15 mna heb ik Aow

[quote=“rinaklaarwater, post:3, topic:125307”]

Wie kan mij helpen?over 15 mnd heb ik AOW.
Wat moet ik gaan doen?

Moet toch wel kunnen op en ander manier?

Je kunt je hier in principe als pensionado je gaan vestigen, maar dan moet je wel voldoen aan de inkomenseis, zoals vermeld op dimasaruba.com. Zou daar maar eens gaan kijken naar de vestigingseisen voor pensionado eerste aanvraag (onder formulieren download). Denk erom dat je moet kunnen aantonen dat je dat geld ook echt hebt d.m.v. een bankafschrift of een accountantsverklaring. En denk erom dat Aruba niet goedkoop is. Met alleen een AOW zal het hier niet gemakkelijk worden.

Danki

hi rina
wil je nog steeds emigreren.
Ik zelf woon en werk in aruba en heb nog wel een kamer over die je eventueel zou kunnen huren.
ik hoor het wel als je belangstelling hebt
avandervloet@hotmail.com

1 like

Emigreren vergt voorbereiding. Spreek je duits, engels of frans dan heb je in vele landen een voorsprong. Maar soms wil je emigreren naar een land met een compleet andere taal. Chinees, Spaans, Portugees, Italiaans of Thai, het zijn vreemde talen maar je moet in contact komen. Wat zijn naast het leren van de basisbeginselen van een taal verder de adviezen bij

Ben nu in Aruba dus naar Dimas

Succes!