eind juni 1 - 2 weken zon/cultuur Europa

Omdat ik naast de vakantie met mijn vrienden de mogelijkheid heb om nóg een keer op vakantie te gaan, wil ik deze kans natuurlijk niet laten schieten…!
Helaas is er niemand van hen al in juni klaar met school/stage.

Daarom ben ik op zoek naar iemand, of meer(j/m 17-23jr) die zin heeft/hebben om in de periode 16 juni - 2 juli ongeveer 1½ week naar een zonnig land in Europa te gaan? Liefst ergens aan de kust… dus Italië of Griekenland bv.

Ik ben een jongen van 20 en wil graag lowbudget wat meer van Europa zien. Ik kijk uit naar een avontuurlijke reis met een gezonde combinatie tussen cultuur en zon.

Het maakt mij niet uit hoe we gaan, met een auto van iemand, met de trein of met een lastminutevlucht. Of we daar rondreizen of op een vaste plaats zitten maakt me ook niet zoveel uit.

Dus de nadruk ligt op:
Zon, cultuur, low budget.

Alle ideeen zijn welkom.:zon02:

Hoi Rick,

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.