Eind januari/begin februari twee weekjes naar Jamaica!

Hoi!

Eind januari/ begin februari 2011 lijkt het mij leuk om voor ongeveer twee weken naar Jamaica te gaan. Lekker even naar de zon :zon02: en om uit te rusten van het werk! Alleen op vakantie lijkt me saai, daarom zoek ik een gezellig vakantiemaatje. Om samen leuke excursies te doen en te relaxen bij het zwembad en strand. Genieten van de cultuur en natuur. Afwisseling tussen actief bezig zijn en ontspanning. :vak02:

Ik zal mij ook nog even voorstellen. Ik heet Jojanne Lingen, ben 24 jaar en sinds kort werkzaam als autismedeskundige. Ik ben christen, daarom zal ik op zondag geen excursies gaan doen. Natuurlijk wel lekker relaxen en als het mogelijk is een plaatselijke kerk bezoeken.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje die van gezelligheid houdt en van zon, zee, strand en de cultuur kan genieten. Het liefste iemand van ongeveer dezelfde leeftijd en die respect heeft voor mijn geloof.

Lijkt het je wat om mee te gaan naar Jamaica?
Stuur mij een mailtje naar: [EMAIL=“jojannelingen@hotmail.com”]jojannelingen@hotmail.com

Groetjes, Jojanne

Hey,

Al iemand gevonden voor je reis naar Jamaica?

Ik wilde zelf ook graag op vakantie eind januari maar ik moet voor 1 februari weer terug zijn. (Ivm nieuwe baan)
Ik zat te denken aan een warm land ergens in midden-amerika, heb je al concrete plannen wat je wilde gaan doen in Jamaica?

Ik ben zelf 21 jaar en studeer accountancy aan Nyenrode.

Ik hoor het wel.

Groetjes,
Jan