Ik ben Shirona en ben 26 jaar oud. Ik vind het heerlijk om te reizen. Maar vind het toch een stuk gezelliger samen. Ben je rond mij leeftijd en heb je interessen, stuur me een berichtje!
Mn nr 1 is JAMAICA. wil dit graag delen met iemand die ook van Reggae houdt. THAILAND lijkt me ook erg mooi.
Ik ben iemand die veel wilt zien v/h land. Ik hou van excursies. Maar ik kan ook genieten van een dagje shoppen of strand. Ik vind het ook erg leuk om te stappen in een ander land.
Ben je al wel eens in Jamaica geweest dat dit op nr 1 staat? Of mede doordat je een reggae liefhebber bent? Lijkt me op zich wel een interessante bestemming, alleen zit er ergens in me achterhoofd dat dit vrij kostbaar is. Maar misschien heb ik het wel mis hoor.
Ja wat is duur? Geen idee eigenlijk. Bij Jamaica denk ik gelijk aan resorts en cruise schepen. Vandaar de associatie duur denk ik.
Wat zou je allemaal willen weten? Ik ben 30 jaar en werk als accountmanager. Hou, net als jou, van reizen. En hou met name van natuur en cultuur.
Ben momenteel echt aan vakantie toe! En ben me een beetje aan het oriënteren waar heen. En natuurlijk is het altijd leuker met andere te gaan dan alleen ;).