jamaica

hoi reizigers,

mijn naam is Vanessa 28 jaar. en ik wil heeeeel graag naar Jamaica!!!
ik zou graag een rondreis willen maken, en nieuwe mensen willen ontmoeten.
zijn er nog meer mensen die dit ook graag willen???

reageer dan!!
en misschien…

hoi,
Ik ben Dimitri, 31 jaar. Jamaica staat zeker ook op mijn verlanglijstje. Dit boeit mij zeker.
Alles hangt natuurlijk vanaf wanneer je wil gaan en voor hoelang?
A ja, weet niet of dat een nadeel is maar ik ben belg.

grt

Hoi Vanessa,

Ik ga van de zomer 3 weken naar cuba en zoek voor daarna nog een leuke bestemming waar ik me nog 2 weken kan vermaken. Jamaica staat ook zeker nog op mijn lijstje om eens te bezoeken! Weet je al wanneer je wilt gaan?

Inge, 27jr

Hoi Dimitri en Inge,

wat leuk dat jullie reageren.
deze bestemming het staat namelijk al een tijd op mijn verlangenlijstje.

ik heb nog geen datum geprikt, maar ik zou misschien Sept/Okt willen gaan.
ik laat het eigenlijk ook een beetje afhangen van mijn reisgenoot/noten.

en Dimrti "een super gezellige Belg hoop ik:wink

Groetjes,

Hoi Vanessa,

September is wat te vroeg, mij plannen zijn meer om midden oktober te vertrekken.
En hoelang wou je deze reis laten duren?

Ps: Tuurlijk een gezellige belg, de beste die je kan vinden :wink

groetjes

Hoi Dimitri,
September is inderdaad wat vroeg, Oktober komt me ook het beste uit ook omdat ik in okktober jarig ben en graag mijn verjaardag in jamaica heb
willen doorbrengen.
Ik wil voor ongeveer 2 weken gaan, ik kan niet te lang wegblijven met i.v.m me studie.

Heb je geen faceboo,praat makkelijker?

Groetjes

Hoi,
Ik ben eigenlijk aan het kijken naar een langere vakantie periode.
Ik zou graag enkel maanden rontrekken.

mvg Dimitri

Hoi Vanessa,

Sept/Okt is voor mij weer te laat. Ik zwaai mijn reisgenoot op 11 augustus uit vanaf Cuba en dan wil ik gelijk verder reizen. Als je echt aan deze maanden vast zit houdt het voor mij ook op ben ik bang…

Groeten, Inge

Hoi,

heeft één van jullie geen zin om na of voor Jamaica ook een aantal andere eilanden te bezoeken? Ik ben me aan het inlezen op de oostelijke eilanden van St. Maarten tot Trinidad. Erg mooi en leuk om daar een stukje te eilandhoppen, maar er gaan niet veel backpackers e.d. heen. Ik wil zelf zo’n 4 weken en heb van oktober tot medio december om te gaan.

Oh, ben 32, man, aardig bereisd en geen belg :slight_smile: pero hablo espagnol
Groet!

Klinkt ook erg leuk, eiland hoppen, maar helaas ben ik gebonden aan de schoolvakantie en moet ik echt eind augustus weer terug naar Nederland…

Hoi,

jammer dat het niet samenloopt allemaal.
ik hoop nog wel een reismaatje te vinden voor die periode.want het is natuurlijk veel gezelliger als je samenreist.

(kom je ook in Jamaica Gabor?

Vanessa,

hoi, valt idd niet mee om reisgenoten te vinden :slight_smile:
ik weet nog niet of ik ook naar Jamaica ga, ben jij van plan om daar 2 weken naartoe te gaan? welke week (en) van oktober denk je daar te zijn?

hoi,
ik vertrek de 2e week van oktober.en ga ongeveer 14 dagen rondreizen.
wil graag naar Negril, ochi rios, montego Bay…

groetjes