Jamaica (Medio Feb 2012)

ONE LOVE !! :jamaica:

Na een geweldige 3-weekse vakantie in Jamaica (2009), met een reisgenoot, gevonden via internet, en een maand rondreizen op JA in eentje in 2010, ben ik (v, 43) van plan om medio februari weer een maand (low-budget!) naar het zonnige Jamdown :zon02: af te reizen.
[FONT=Arial]Ik heb de nodige kennis, ervaring en ben prima voorbereid, d.m.v. mijn zelfgemaakte Personal Guide! [/FONT]
[FONT=Arial]Ik wil “IN” jamaica zitten, dus voelen, ruiken, en zien en zeker niet alleen aan het strand bakken.
[/FONT]Ik zoek iemand die ook bekend is met JA, od in ieder geval zelfstandig.
Mijn lijfspreuken zijn o.a. “Free 2 move” en “No Problem”, hihi.

Mijn probleem is dat de prijzen van guesthouses per nacht berekend worden en er 2 personen kunnen overnachten. In je eentje dus dubbel dokken. :mad:
Ook is het natuurlijk veiliger en gezelliger om samen te reizen, een beetje op te trekken, of elkaar ergens voor een paar dagen te ontmoeten en samen iets te ondernemen, als het zo uitkomt!

Ik ben een roker (balkondeuren kunnen evt. wijd open, haha), een drinker, spontaan, geen blad voor mijn mond en niet gebonden aan speciale tijden of plaatsen. Wel wil ik evt. de eerder, goedbevallen guesthouses bezoeken En uiteraard genieten van de reggae-optredens / festivals van de JA grootheden!!

Ook ben ik bekend met het fenomeen couchsurfing en lijkt het me geweldig om dit ook in JA (weer) te doen.

[FONT=Arial]Een goede (reggae) vriendin vertrekt de 9e met een groepsreis, maar zal de 2e week van haar vakantie in Negril doorbrengen.:vak02:
Ik wil dus de 16e vertrekken v.a. Schiphol naar Montegobay, (helaas zijn de ticketprijzen nu nog iets aan de hoge kant.), ergens in Mobay overnachten en dan in Negril beginnen.
Verder geen vaste route, deze keer, maar wil zeker de graven van Gregory Isaacs en Joseph Hill en andere bekende artiesten bezoeken in Dove Cot (St. Catherine)

Dus mocht je (ergens) in of rondom februari ook naar JA willen en wat kosten willen delen, schroom niet en stuur me even een persoonlijk mailtje met wat info over jezelf en jouw (evt.) plannen.

Een pic zou ik natuurlijk ook zeer op prijs stellen! [/FONT]Voor pic’s van mij, check: www.picasaweb.google.nl/sistawhistle
Als het dan in mails lijkt te klikken, wil ik graag een keertje afspreken om te kijken of “dem positive vibes” ook live aanwezig zijn.

Ik hoop op veel reactie’s!

Irie Greets outta Leiden,
“Sista Whistle” (a.k.a. Nagiha)
[EMAIL=“nagiha.swagers@versatel.nl”]nagiha.swagers@versatel.nl