Eind 2010 Australie/NZ! Wie gaat er mee!

Hoi iedereen,

Ik ben Marlies, 21 en ik wil graag eind dit jaar of begin 2011 voor een paar maand naar Australië en nieuw zeeland! >>>
Het liefst reis ik niet in me eentje dus ben ik op zoek naar mensen die er ook heen gaan!
Concrete plannen heb ik nog niet maar de oost kant van Australië trekt mij het meest en het lijkt me leuk om dan door te reizen naar nieuw zeeland maar ik sta ook voor ander reisplannen open!

Zijn er mensen die interesse hebben?
Ik hoor het graag! Mijn emailadres is [EMAIL=“space_star88@hotmail.com”]space_star88@hotmail.com

Groetjes, Marlies

Ik vertrek begin 2011 voor 3 maand. Zuiver reizen, niet werken. Nog niet geboekt, ook concrete route ligt nog niet helemaal vast. Vooral omda’k nog steeds het plan om die outback te trotseren niet wil laten varen :o) En ook nog es moet meeten met n vriendin die in NZ gewoond heeft. Maar ga sowieso niet zwaar focussen op die toeristische cliches (zoals die oostkust & uluru). Als je plannen concreet worden, kan je altijd seintje geven. Groetjes!

Heey!
Ik ben Danielle (ook 21) en wil erg graag naar Australië! Ik ben bijna klaar met school, eind 2010, en ben van plan daarna een aantal maanden te gaan reizen. Het liefste reis ik met iemand samen en ben dus op zoek naar een gezellig reisgenootje! Zelf ben ik wel van plan door te reizen, iig naar Nieuw- Zeeland. De rest staat nog open, het zijn nog geen concrete plannen. Dat hangt ook af van mijn reisgenoot(en). Mijn email adres is summerss010@hotmail.com Je mag me wel emailen/toevoegen als je interesse hebt, dan kunnen we verder kijken!
Groetjes

Hey Marlies!
Eind 2010? Valt oktober daar ook onder

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

?
Groetjes, Anne-Monique