Wil in juli naar maleisie met vakantie.en vandaar naar eilandperhentian eiland. heb gehoord dat het een mooie bounty eiland is.Kan iemand mij vertellen hoe we daar het beste kunnen gaan.BEN ook van plan met air asia te vliegen. we gaan ook naar langkawi.alvast bedankt.
je kunt er met de boot nartoe vanaf kuala besut.
Hallo,
Je kunt vliegen van Kuala Lumpur naar Kota Bahru en dan een taxi nemen naar kuala besut en vanaf daar met de boot gaan.
gr van Moira
wij zijn met de bus (30,80 RM) van kl naar kuala besut gegaan . 21.30 kl - 6.00 kuala besut en de boot (32 RM) ging om 7 uur naar het eiland.
wij kwamen vannuit, TN park, bus baar het treinstation, trein richting kota baru, hier van daan taxi naar haven, boot naar eiland…
geweldig mooie eilanden!
Hi,
vraagje
heb je de trein naar Kota Bahru genomen vanuit KL treinstation? en hoe lang duurde de reis naar Kota Bahru?
gr, Khalid
Hallo,
Nee dat kan niet. Je gaat met de trein tot de grens van Thailand. Vanaf daar de grens over naar Maleisie. Thailand is Sungai kolok weet even niet hoe je het schrijft. Vanaf de grensplaats een taxi genomen naar Khota Bahru.
gr van Moira
Ik heb in April de nachttrein genomen van KL naar Khota Bahru. Het duurt negen uur en maakt super veel lawaai, bedjes zijn klein en hoewel ik het een hele belevenis vond, neem ik de volgende keer toch echt het vliegtuig, dat is zelfs goedkoper geloof ik!
Hallo,
Ik heb geen ervaring met treinen in Maleisie maar de treinen die van Thailand naar de grens van Maleisie reizen zijn prima te doen en in de 2de klas hebben de benedenbedden vrij veel ruimte. 1ste klas is ook erg comfortabel.
gr van Moira