egypte

beste mensen ,die mee lezen;

ik kom van uit belgie,een klein land ,toen ik klein was droom ik altijd van egypte .
nu ga ik al voor zo veelste keer er na toe ,en ik moet zeggen nog nooit spijt gekregen ,voor na toe te gaan .
de mensen daar zijn zo vriendelijkheid,mijn eerste reis was in elgoena,van daar uit begon ik egypte te verkenne
mijn vrouw wist dat ik altijd zoude zeggen (egypte ) wanneer ga we terug.
wij waren nu in deceber voor kerst van 2013 te vieren en nieuwjaars te vieren van 2014, prachtige dagen .
we leren daar een gids kennen en tot mijn verbazing ;
kon hij heel goed nederlands praten en zijn uit leg die hij aan ons mee deelt,tot zelf zijn hulp.
wij nam een prive schauffeur,tot aan plek waar me moet zijn ,je moet het eens doen die mensen breng zelf tot bij de bevolking,waar wij er niet op denk voor na toe te gaan .
en ik verzeker ook je zal geen spijt van hebben .ik ben DANK aan de mensen die ons een goede vakantie gaf

ahmed :  dank je wel voor deze trip 

doet zo verder en mensen laat je niet van wijs maken wat daar alle gebeurt;wand die mensen wil ook dat jullie komen 
                                  ze verwelkom jullie daar/ groetje daar en tot binnen kort
1 like

Danke wel Dirk.

Dat was erg leuk met Jullie in Egypte. Jullie maakten iedereen hier in Egypte blij.De Chauffeur, de Gids.

Namens onze team willen jullie ook Bedanken.

WWw.goedkopevakantiesegypte.nl

Hartelijke Groeten vanuit de mooie Egypte

Ahmed 1-Ahmed2- Mohamed- Ali
:belgium::egypt: