Egypte overspoeld door Russen?

Hallo, ik overweeg een reis in het voorjaar naar Dahab te boeken, maar ben geschrokken van de berichten over vervelende en asociale Russen die strandbedden bezetten, al het eten inpikken en het personeel schandalig behandelen. Wie weet of deze toeristen ook in Dahab komen?

hoi,ik denk dat overal in Egypte russen zitten,wij hebben er al een paar keer geweest en in vijfsterren hotels val het nogal mee.Daar hebben de russen betere manieren.
Hou er rekening mee dat hun eetgewoontes anders zijn, zij scheppen borden vol en zetten deze in 't midden van de tafel iedereen neemt daarvan, ook pakken zij meteen dessert mee en beginnen daar soms ook mee.
Mijn raad is kijk niet haar hun,in hotels wordt alles altijd weer netjes aangevuld en zal je zelf niet tekort komen.
Ga gewoon lekker naar het prachtige dahab.

dahab minder dan hurghada, heb ik gehoord…

Wij hebben in een 5 sterren hotel gezeten in Hurghada. Daar waren idd best wel veel russen, maar ze hebben zich grotendeels goed gedragen. Denk dat in dit soort hotels de ‘beter opgevoede’ zitten…

hey Roopesh hoe is het bloed prikken geggaan,alles een beetje meegevallen?

Hey Dia,

Het viel ontzettend mee. We zaten in het Sindbad resort, daar hebben ze standaard een eigen dokterspost met een heel aardige dokter. Heb hem hele verhaal uitgelegd, en daarna heeft hij alles ‘kosteloos’ geregeld. Kreeg een taxi die me ophaalde, naar het ziekenhuis bracht en daarna weer terug naar het hotel. Ook in het ziekenhuis hartstikke aardige en leuke mensen, goed behandeld, wel even moeten wachten op de uitslag, dat gaat helaas niet zo snel als hier. In de tussentijd eten en drinken gehad van de zuster, dus over de service had ik dus helemaal niets te klagen. Al met al zo goed als een perfecte ziekenhuisbezoek gehad. :slight_smile:

leuk om te horen,want ik wist helemaal niet hoe dat daar werkt.
Altijd fijn dat je zoiets weet ingeval mensen het je vragen.
bedankt.Voor mij nog 14 daagjes aftellen en dan ga ik ook weer met mijn man en kinderen.
groetjes

Heerlijk, dus over 11 daagjes vlieg je weer lekker naar de warmte…
Heel veel plezier en geniet ervan! Als je terug komt, zal het hoogstwaarschijnlijk niet zo aangenaam zijn hier…

Zal wel een stuk kouder zijn dan,wij gaan altijd in de Belgische paasvakantie en de herfstvakantie.De paasvakantie valt gewoonlijk in april en dan ga je hier ook naar het goede weer toe.Toch is de herfstvakantie ook leuk omdat de zee dan zo lekker warm is en je geen pak aanhoeft om te snorkelen.

Dit jaar doen we geen kerst cadootjes en gaan we er een weekje tussen uit.Besloten samen met de kinderen waarvan de jongste 18 jaar.Liever een weekje weg dan al die dure kerst geschenken,ze hebben immers tegenwoordig toch al wat ze moeten hebben.
Dus wij staan er nog goed voor.10 daagjes eind okt 1week begin jan en 10 dagen in april.
Ik zie het helemaal zitten:zon02: